Na tom se popisu Google našao i ispred dobro etabliranih brandova poput General Electric Co. (na broju dva), Coca-Cola Co (broj 4), te Wal-Mart Stores (7) i IBM (9).
Čimbenici koji su ove godine ocijenjeni ključnima za razvoj prepoznatljivosti brandova rangiraju od korporativne odgovornosti do opsluživanja korisnika na tržištima u nastajanju poput Brazila i Indije.
Najbolje pozicionirani brand kompanije izvan SAD-a je China Mobile, koji se našao na visokom petom mjestu, unatoč tome što se spustio za jedno mjesto.
Lista je sačinjena na temelju javno dostupnih financijskih podataka i istraživanja koje je obuhvatilo milijun korisnika diljem svijeta, priopćio je Millward Brown.
Za Google, koji se prošle godine nalazio na sedmom mjestu toga popisa, skok na čelnu poziciju samo je još jedan dokaz nevjerojatne brzine kojom se ime tog Internet pretraživača pretvara u prepoznatljiv i sveprisutan svjetski brand. Osobito ako se uzme u obzir činjenica da se ta kompanija oslanja radije na promidžbu 'od usta do usta' nego na klasične oblike oglašavanja.
Suprotno tome, Microsoft se spustio s prvog na treće mjesto unatoč uvođenju svojeg novog, na sva zvona najavljivanog, Vista operativnog sustava.
"Ovogodišnja je lista dokaz da spoj dobrog poslovnog vodstva, odgovornog financijskog upravljanja i moćnog marketinga može rezultirati stvaranjem i širenjem korporativnog bogatstva", kazala je globalna izvršna direktorica Millward Browna, Eileen Campbell.
Pozicije su ove godine na bolje promijenili i Apple Inc, koji se popeo za 13 mjesta, na broj 16, te Starbucks Corp. (također za 13, na broj 35). Na slabijim su se ovogodišnjim pozicijama našli Intel, Home Depot, te Dell.
Millward Brown je dio grupacije WPP a rezultati istraživanja objavljeni su u suradnji s listom Financial Times.