Radi se o tehnologiji koja se temelji na posebnim ugljičnim molekulama, koje emitiraju svjetlost različitih boja kad se kroz njih provede struja.
OLED se u prvome redu smatra obećavajućom tehnologijom za ravne ekrane iduće generacije, budući je trenutna generacija OLED materijala i kvaliteta prikaza (boje, svjetlost i brzina odziva) znatno kvalitetnija od LCD-a.
Konica Minolta nastoji razviti OLED uređaj za tržište rasvjetne opreme, koje bi, kako pokazuje istraživanje grupacije Freedonia, trebalo nastaviti kontinuirano rasti i dosegnuti vrijednost od 92 milijarde dolara u 2010.
Ta japanska kompanija priopćila je kako planira lansirati jedan proizvod unutar tri godine, najvjerojatnije koristeći brand GE, vodeći u svijetu pored brandova europskih proizvođača rasvjete Philips Electronicsa i Siemensovog Osrama.
Ta kompanija ostvaruje godišnje prihode u visini oko 1.000 milijardi jena (8,47 milijardi dolara), većim dijelom od poslovanja s kopirkama, printerima, medicinskom opremom, optičkim uređajima i filmom korištenim za unaprjeđenje kvalitete slike u LCD ekranima.
Prema riječima glasnogovornice Yuko Ogiso, Konica i GE usredotočit će se na razvoj tankih i savitljivih uređaja namijenjenih dobrom prianjanju uz zakrivljene površine, želeći plasirati novu rasvjetnu kategoriju. Zasad, dodala je Ogiso, nema konkretnih prognoza dobiti ili prihoda od poslovanja s OLED tehnologijom.