FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Predstavljena Nacionalna kampanja o prevenciji rodno uvjetovanog nasilja

ZAGREB, 15. ožujka 2007. (Hina) - Nasilje u srednjoškolskim vezama ozbiljan je problem jer osobe koje se nasilno ponašaju već u adolescenciji ponašati će se isto u svojim budućim vezama i braku, upozoreno je danas na tematskoj sjednici Odbora za ravnopravnost spolova Hrvatskog sabora prilikom predstavljanja Nacionalne kampanje za mlade o prevenciji rodno uvjetovanog nasilja.
ZAGREB, 15. ožujka 2007. (Hina) - Nasilje u srednjoškolskim vezama ozbiljan je problem jer osobe koje se nasilno ponašaju već u adolescenciji ponašati će se isto u svojim budućim vezama i braku, upozoreno je danas na tematskoj sjednici Odbora za ravnopravnost spolova Hrvatskog sabora prilikom predstavljanja Nacionalne kampanje za mlade o prevenciji rodno uvjetovanog nasilja.

Nacionalnu kampanju usmjerenu srednjoškolcima pokrenule su udruge CESI - Centar za edukaciju, savjetovanje i istraživanje i O.M.G. - Otvorena medijska grupacija uz potporu saborskog odbora i drugih državnih, te nevladinih institucija.

Kampanja se provodi od početka ove godine i trajat će do rujna 2008. godine, a osim poruka putem medija obuhvatit će i direktan rad s učenicima 50 srednjih škola u svim hrvatskim regijama. Cilj joj je kod adolescenata razviti svijest o potrebi uklanjanja rodnih stereotipa patrijarhalnog društva i ostalih uzroka nasilja među spolovima, kako bi se na taj način preveniralo nasilje u kasnijoj dobi.

Nasilje u adolescentskim vezama nije "dječja igra", ističu u CESI-ju navodeći rezultate istraživanja koje su 2004. godine proveli među 600 srednjoškolaca.

"Pokazalo se da svaki četvrti mladić misli da šamar nije nasilno ponašanje, da je prihvatljivo udariti djevojku ako ga je prevarila ili je nezadovoljan njome", kazala je predstavnica CESI-ja Sanja Cesar.

Da je nasilje u adolescentskim vezama ozbiljan problem smatra 87 posto ispitanih djevojaka i 57 posto mladića, a 60 posto njih doživjelo je neki oblik nasilja u vezi, najčešće psihološki. Svaki četvrti mladić misli da se od djevojke očekuje da pristane na seksualni odnos ako je tijekom zajedničkog izlaska "potrošio dosta novca na nju".

Nacionalna kampanja obratit će se mladima putem medija, kroz televizijske spotove, radio jinglove i jumbo-plakate. Mladi će se također aktivno uključiti u kampanju vlastitim radovima - kroz izradu filmova, stripova i kazališnih predstava, pod vodstvom za to educiranih nastavnika.

Poruke kampanje obuhvatit će tri vida nasilja - obiteljsko nasilje koje je zasad jedino prepoznatljivo u javnosti, zatim nasilje u vezi-silovanje na spoju, te trgovinu ženama gdje su često žrtve mlade djevojke privučene primamljivim poslovnim ponudama. Sve će se obuhvatiti porukom da se radi o različitim licima istog - rodno uvjetovanog nasilja.

U kampanju je uloženo oko 400.000 eura, a financijski su je poduprli Europska komisija, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa i CARE International.

(Hina) xntod ydd

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙