Baudrillard je bio poznat u SAD, gdje su mu navodno autori "Matrixa" ponudili rad na tom filmu, želeći njegovu pomoć u futurističkoj flmskoj trilogiji i obično ga se svrstavalo u postmoderniste. No, nije pripadao nijednoj čvrsto definiranoj školi.
U dijelovima francuske inteligencije imao je status ikone, što je razvidno iz činjenice da je politički lijevo orijentirani dnevnik Liberation u srijedu objavio njegovu fotografiju preko cijele naslovnice, a njegovu smrt popratio na cijele tri stranice.
Baudrillard je tvrdio da su masovni mediji i moderno potrošačko društvo izgradili tako složen sustav simbola i simuliranog iskustva da više nije moguće pojmiti stvarnost onakvom kakva ona doista jest.
Tako je tvrdio da je Zaljevski rat 1991. bio tako vješto i potpuno isfiltriran i interpretiran na televiziji da je ono što se naizgled događalo pred očima gledatelja CNN-a bio "simulacrum" (jedna od njegovih najdražih riječi), a ne stvarni rat.