Tako će se proizvodi SMS-a uskoro, točnije početkom travnja naći u Podravkinoj distributivnoj mreži.
Ugovor će, istaknuo je predsjednik Uprave Podravke Darko Marinac, donijeti pozitivan iskorak i sinergijske efekte za obje kompanije, posebice plasiranjem proizvoda na tržišta zapadne Europe.
Istaknuo je kako će sa SMS-om biti još ugovora o suradnji, a na upit novinara da li Podravka namjerava preuzeti brand SMS, odgovorio je kako se nije razgovaralo o preuzimanju brenda.
"Oblici suradnje među kompanijama postoje i bez preuzimanja", kazao je Marinac.
Direktor i vlasnik SMS-a Srđan Mladinić kazao je kako je ovaj ugovor važan za obje tvrtke te će ojačati njihovu poziciju na tržištima.
SMS-u ovaj ugovor omogućuje fokusiranje na obilježja po kojima je brand SMS priznat i prihvaćen od strane potrošača, daljnje kreiranje potpuno prirodnih, mediteranskih, delikatesnih proizvoda, kazao je Mladinić.