FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Podravka, Pliva i Vindija najuglednije tvrtke u Hrvatskoj za 2006.

ZAGREB, 7. veljače 2007. (Hina) - Podravka, Pliva i Vindija najuglednije tvrtke u Hrvatskoj za 2006.
ZAGREB, 7. veljače 2007. (Hina) - Podravka, Pliva i Vindija najuglednije tvrtke u Hrvatskoj za 2006.

HINA - Financijski servis

Reputation Institute proglasio je danas najuglednije tvrtke u Hrvatskoj za 2006. godinu, pri čemu je prvo mjesto pripalo prehrambenoj industriji Podravka, koja je sa svojim rezultatom zauzela čak 21. mjesto na globalnoj ljestvici 50 najuglednijih tvrtki po analizi tog instituta.

Na drugom mjestu najuglednijih tvrtki u Hrvatskoj, od njih ukupno 20 koliko ih je ušlo u završni izbor, je farmaceutska kompanija Pliva (oko 30-tog mjesta na globalnoj ljestvici), dok je treće mjesto pripalo varaždinskoj prehrambenoj industriji Vindija (oko 60-tog mjesta na globalnoj ljestvici).

Ugled pojedinih tvrtki analiziran je globalno standardiziranim modelom RepTrak koji analizira sedam dimenzija ugleda - poslovne rezultate, vodstvo, inovacije, radno okruženje, proizvode i usluge, etičnost te društvenu odgovornost.

Predsjednik Uprave Podravke Darko Marinac istaknuo je kako Podravka živi i radi na tri tržišta - tržištu proizvoda, znanja i radne snage te kapitala.

Na tržištu proizvoda ključ uspjeha je brend, a na tržištu znanja i kapitala reputacija, kazao je Marinac izrazivši nadu da će Podravka zadržati vodeće mjesto u Hrvatskoj.

Predsjednik Uprave Pliva Hrvatska Matko Bolanča istaknuo je kako je ova nagrada priznanje svim zaposlenicima Plive te kako se nada da će uskoro zablistati u top 10 kompanija na globalnoj ljestvici.

Reputation Institute, s glavnim sjedištem u New Yorku, trenutačno je kroz akademsku i savjetničku mrežu prisutan u 23 zemlje. Od 1997. godine bavi se isključivo područjem poslovnog ugleda te je do sada, koristeći metodologiju RepTrak, analizirao poslovni ugled 700 najvećih svjetskih tvrtki.

Poslovni ugled, kako je rečeno, predstavlja kapital budućnosti jer upravo ugled tvrtke osigurava kontinuiranost poslovnih uspjeha.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙