FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Podravka kupila poljske marke Warzywko i Perfectu

ZAGREB, 8. veljače 2007. (Hina) - Prehrambena industrija Podravka nedavno je u Poljskoj s tvrtkom Kamis, jednim od vodećih poljskih prehrambenih proizvođača, sklopila ugovor o kupoprodaji marke Warzywko, službeno su danas objavili iz Podravke.
ZAGREB, 8. veljače 2007. (Hina) - Prehrambena industrija Podravka nedavno je u Poljskoj s tvrtkom Kamis, jednim od vodećih poljskih prehrambenih proizvođača, sklopila ugovor o kupoprodaji marke Warzywko, službeno su danas objavili iz Podravke.

Iz Podravke kao osnovni razlog zbog kojeg su se odlučili na kupnju branda Warzywko navode jačanje svoje liderske pozicije na tržištu univerzalnih dodataka jelima i ponudu marke koja se nalazi u "medium price" segmentu.

Warzywko je, naime, treća najjača marka na poljskom tržištu univerzalnih dodataka jelima s tržišnim udjelom od preko 10 posto.

Iz Podravke također navode da je za marku Warzywko karakteristično što se nalazi u pakiranju zelene boje čime se ta marka diferencirala od konkurenata u segmentu univerzalnih dodataka jelima gdje prevladava plava boja po uzoru na Vegetu.

Iz toga je vidljivo da Warzywko univerzalni dodatak ima vlastito pozicioniranje i poseban segment potrošača, navode iz Podravke.

Pod brandom Warzywko, Podravka, osim univerzalnog dodatka, preuzima i neke druge manje kategorije proizvoda kao što su npr. bujoni.

Uz marku Warzywko, Podravka je preuzela i Kamisovu marku za univerzalne dodatke jelima Perfecta, koja je registrirana na tržištima Rusije, Ukrajine i Rumunjske što će dodatno ojačati pozicije Podravke u tim zemljama.

Pregovori o kupovini tih marki trajali su više od 6 mjeseci, a nakon sklopljenog ugovora Podravka od Poljske agencije za tržišno nadmetanje čeka odobrenje za tu kupovinu, navodi se u priopćenju.

Iz Podravke također ističu da će im taj poslovni potez, uz ostalo, omogućiti i povećanje proizvodnje u njenoj poljskoj tvornici Vegete. Očekuje se povećanje stupnja iskorištenja postojećih kapaciteta za preko 20 posto, a što će donijeti značajne sinergijske efekte za kompaniju, navode iz Podravke.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙