Iz Podravke kao osnovni razlog zbog kojeg su se odlučili na kupnju branda Warzywko navode jačanje svoje liderske pozicije na tržištu univerzalnih dodataka jelima i ponudu marke koja se nalazi u "medium price" segmentu.
Warzywko je, naime, treća najjača marka na poljskom tržištu univerzalnih dodataka jelima s tržišnim udjelom od preko 10 posto.
Iz Podravke također navode da je za marku Warzywko karakteristično što se nalazi u pakiranju zelene boje čime se ta marka diferencirala od konkurenata u segmentu univerzalnih dodataka jelima gdje prevladava plava boja po uzoru na Vegetu.
Iz toga je vidljivo da Warzywko univerzalni dodatak ima vlastito pozicioniranje i poseban segment potrošača, navode iz Podravke.
Pod brandom Warzywko, Podravka, osim univerzalnog dodatka, preuzima i neke druge manje kategorije proizvoda kao što su npr. bujoni.
Uz marku Warzywko, Podravka je preuzela i Kamisovu marku za univerzalne dodatke jelima Perfecta, koja je registrirana na tržištima Rusije, Ukrajine i Rumunjske što će dodatno ojačati pozicije Podravke u tim zemljama.
Pregovori o kupovini tih marki trajali su više od 6 mjeseci, a nakon sklopljenog ugovora Podravka od Poljske agencije za tržišno nadmetanje čeka odobrenje za tu kupovinu, navodi se u priopćenju.
Iz Podravke također ističu da će im taj poslovni potez, uz ostalo, omogućiti i povećanje proizvodnje u njenoj poljskoj tvornici Vegete. Očekuje se povećanje stupnja iskorištenja postojećih kapaciteta za preko 20 posto, a što će donijeti značajne sinergijske efekte za kompaniju, navode iz Podravke.