Na regionalnom tržištu koje obuhvaća Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Srbiju, Crnu Goru i Makedoniju, kompanija je ostvarila prihode od prodaje u iznosu od 430 milijuna kuna, što je 43 posto više nego u 2005. godini, navodi se u službenom priopćenju.
Stopa organskog rasta na tom tržištu također je visoka i iznosi 43 posto. Posebno visoka stopa rasta prodaje zabilježena je u Srbiji, od čak 99 posto.
Odlični rezultati, koje tvrtka bilježi treću godinu za redom, rezultat su inovacija i unapređenja dostupnosti proizvoda, tvrde u Nestleu.
Posebno značajan rast tržišnog udjela tvrtka bilježi u segmentu instant kave i pića, pa je tržišni udio Nescafé kave porastao na 55 posto, a Nesquika na 46 posto.
"Dobro poslovanje u regiji rezultat je bolje dostupnosti naših proizvoda i stalnih inovacija i ulaganja u Nescafe, Nesquik, Thomy, Maggi, Kitkat, Nestlé čokolade i Nestlé dječju hranu. I u 2007. godini Nestlé Adriatic očekuje daljnji nastavak snažnog rasta u regiji od oko 30 posto", izjavio je predsjednik uprave Simon Smith.
Nestlé je na međunarodnoj razini u 2006. godini zabilježio rast prihoda od prodaje od 8,1 posto na više od 98,5 milijardi švicarskih franaka (više od 443 milijarde kuna). Ostvareni organski rast Nestlé Grupe premašio je dugoročni cilj od 5 do 6 posto i iznosi 6,2 posto.
Nestlé je dostigao rekordnu vrijednost neto zarade od 9,2 milijarde švicarskih franaka (više od 41 milijardu kuna), što odgovara stopi rasta od 13,8 posto.