Yahoo je tako ostvario neto dobit od 268,7 milijuna dolara dok su prihodi od prodaje porasli za 15 posto na 1,23 milijardi dolara. Kompanija je teškom mukom držala korak s konkurentskim Googleom u kategoriji pretraživača interneta.
Prihodi od prodaje u cijeloj 2006. iznosili su 6,4 milijardi dolara a dobit 751,4 milijuna dolara. "Očekujemo da će se prihodi od prodaje novog sustava oglašavanja i novog modela rangiranja stranica početi zrcaliti u našim poslovnim rezultatima tek u drugom tromjesečju ove godine te da će uzlet početi u 2007. i sljedećim godinama", naglasio je izvršni direktor Yahooa Terry Semel.
Najavio je da će svi američki oglašivači na Yahoou biti prebačeni na novu oglašivačku platformu najkasnije do travnja, nakon čega će taj proces biti proveden i na globalnoj razini, počevši s Japanom.
Aktiviranje nove formule objave oglasa na stranicama s rezultatima pretrage koja će se temeljiti na određenom modelu prioriteta najavljeno je za 5. veljače.