U odnosu na 2005. godinu, tijekom 2006., Alijansa Renault-Nissan ostvarila je 3,6 posto manju prodaju. Pritom je svjetska prodaja Renaulta u padu za 4 posto, dok Nissan bilježi pad prodaje od 3,3 posto.
Glavna područja rasta za Alijansu bila su Rusija, Kolumbija, Kina te Srednji istok i Afrika.
Renault je zabilježio rast prodaje izvan Europe i to za 8,7 posto, a u Europi prodaja mu je pala za 8,8 posto.
Drugu godinu za redom Nissan je prodao više od milijun vozila na svom glavnom tržištu, SAD-u, a u Japanu prodaja Nissana pala je za 11,5 posto. U Europi godišnja prodaja je ostala stabilna.
Alijansa Renault-Nissan osnovana je 1999. godine. Renault i Nissan, čija su sjedišta u Parizu i Japanu, imaju odvojene uprave, a svaka tvrtka ima znatan udio u drugoj. Renault tako ima udio od 44,3 posto u Nissanu, dok je Nissanov udio u Renaultu 15 posto.