Na europskom tržištu, Renault je prodao 1.691.585 vozila, što je za 8,7 posto manje nego prethodne godine.
Taj pad u Renaultu pripisuju nedostatku novih modela u 2006. (osim Logana MCV), te selektivnom komercijalnom politikom (poticanje najrentabilnije prodaje, odnosno prodaje osobnim kupcima i tvrtkama, a ograničena prodaja za kratkoročne najmove i proizvođače automobila).
Najuspješniji Renaultov model u Europi prošle godine bio je Clio, kojeg je u odnosu na 2005. godinu prodano 26,5 posto više nego 2005., zahvaljujući uspjehu Clia 3.
Izvan Europe, Renault je 2006. godine, u odnosu na 2005., povećao prodaju za 8,8 posto, na 742.019 vozila, zahvaljujući markama Renault, Dacia i Samsung.
Renaultova prodaja izvan Europe prošle godine je predstavljala više od 30 posto prodaje grupe.
U Hrvatskoj, Renault je, prema podacima Ministarstva unutarnjih poslova o registraciji novih automobila, u 2006. prodao 9.499 novih automobila, te zauzeo drugo mjesto u poretku po markama iza Opela, s tržišnim udjelom od 12,04 posto.
Najuspješniji Renaultov model u Hrvatskoj prošle godine bio je Clio, kojeg je prodano 4.945 novih primjeraka. Od Clia je uspješnija bila samo prodaja Opel Astre.