Tijekom prošlogodišnjeg siječnja prodano je 6.350 novih automobila, a u prosincu lani 6.099.
Siječanjski lider na hrvatskom tržištu je Renault, sa 1.064 prodana automobila i tržišnim udjelom od 14,6 posto. S tržišnim udjelom od 12,2 posto slijedi Opel, koji je prodao 884 automobila.
Istodobno, Škoda je prodala 750 primjeraka i ostvarila udjel od 10,3 posto, Volkswagen je na četvrtom mjestu s 662 primjerka i udjelom od 9,1 posto, a listu prvih pet s 8 postotnim udjelom odnosno 587 automobila zatvara Peugeot.
Među modelima, Renault Clio je nakon dužeg razdoblja na čelu najprodavanijih modela smijenio Opel Astru, koja je sada druga. Clia je prodano 613 komada, a Astre 599.
Škoda Octavia je na trećem mjestu, a Fabia na četvrtom. Octavia je tijekom siječnja prodana u 418 primjeraka, a Fabia u 309. S prodanih 279 komada Renault Megane je peti.
Od svih prodanih novih automobila u siječnju, 58 posto ih je s benzinskim motorom, a 42 posto s dizelskim.
Glavno tržište novih automobila u Hrvatskoj je zagrebačka regija, gdje je tijekom siječnja prodano 2.770 automobila ili 34,3 posto. Slijede Primorsko-goranska i Splitsko-dalmatinska županija sa 785 odnosno 751 vozilom i tržišnim udjelima od 9,7 odnosno 9,3 posto.
Najmanje novih vozila prodano je u Ličko-senjskoj, Virovitičko-podravskoj i Požeško-slavonskoj županiji.