ZAGREB, 22. siječnja 2007. (Hina) - Opel je tijekom svoje akcijske 24 satne prodaje, od petka do subote u podne, ugovorio prodaju 1.415 vozila, priopćeno je iz Opelovog zastupništva za Hrvatsku te je tako u samo jednom danu ostvario
12,4 posto ukupne prodaje u cijeloj 2006. godini.
ZAGREB, 22. siječnja 2007. (Hina) - Opel je tijekom svoje akcijske
24 satne prodaje, od petka do subote u podne, ugovorio prodaju 1.415 vozila,
priopćeno je iz Opelovog zastupništva za Hrvatsku te je tako u samo jednom danu
ostvario 12,4 posto ukupne prodaje u cijeloj 2006. godini. Ukupna
Opelova prodaja novih automobila u Hrvatskoj tijekom prošle godine, iznosila je
prema podacima Ministarstva unutarnjih poslova 11.407 novih automobila.
S tom prodajom, Opel je treću godinu zaredom bio najprodavanija marka
automobila u Hrvatskoj, s tržišnim udjelom od 14,48 posto. Slijede Renault,
Volkswagen, Peugeot i Škoda.
Najuspješniji Opelov model u prošloj godini i ujedno najprodavaniji
model među modelima svih marki, bila je Astra koja je prodana u 7.115
primjeraka.