FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

Cosmopolitan Life u 2006. ostvario 54 milijuna kuna bruto premija

ZAGREB, 24. siječnja 2007. (Hina) - Osiguravajuće društvo Cosmopolitan Life u 2006. je godini ostvarilo bruto premiju od 54 milijuna kuna, što je za 30 posto više nego u godini ranije te 215 posto više nego u 2001. godini, istaknula je predsjednica Uprave tog osiguranja Zlatka Čular na današnjoj konferenciji za novinare.
ZAGREB, 24. siječnja 2007. (Hina) - Osiguravajuće društvo Cosmopolitan Life u 2006. je godini ostvarilo bruto premiju od 54 milijuna kuna, što je za 30 posto više nego u godini ranije te 215 posto više nego u 2001. godini, istaknula je predsjednica Uprave tog osiguranja Zlatka Čular na današnjoj konferenciji za novinare.

U ovoj godini planiraju, kako je istaknula, ostvarenje bruto premije od 63 milijuna kuna, u 2008. godini ona bi trebala iznositi 80 milijuna kuna, a u 2009. godini 104 milijuna kuna.

Broj aktivnih polica u prošloj je godini iznosio 22.650 polica, dok ukupna osigurana svota tog osiguranja u prošloj godini iznosi 3,55 milijarde kuna.

Čular je predstavila i novi program koji se nudi na hrvatskom tržištu - "Whole Life Best of Trend", a riječ je o spoju životnog osiguranja i ulaganja na svjetske burze bez rizika za uloženi novac.

Pogodnosti tog programa, kakao je pojasnila, su ulaganje koje obećava uspjeh, jamstvo kapitala, ulaganje na 12 godina i zaštita u slučaju smrti. Tako se primjerice u slučaju smrti isplaćuje cijeli ulog i prinos fonda, a najmanje uložena premija, dok se u slučaju smrti uslijed nezgode isplaćuje ulog i cijeli prinos fonda, a najmanje 150 posto uplaćenih premija. Najniža svota koja se može uplatiti u taj program je 500 eura.

Cosmopolitan Life dio je Vienna Insurance Groupe koja na hrvatskom tržištu zauzima treće mjesto u rangu životnih osiguranja sa tržišnim udjelom od 12,67 posto u prošloj godini te četvrto mjesto u rangu svih osiguranja sa tržišnim udjelom od 7,05 posto.

Cilj im je, kako je rekao predsjednik Nadzornog odbora Grupe Hans Raumauf, zauzeti treće mjesto na tržištu svih osiguravatelja u Hrvatskoj te drugo mjesto u rangu životnih osiguranja.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙