Od ukupnog iznosa bruto premija iz 2006. godine na neživotna se osiguranja odnosilo više od 6 milijardi kuna, a životna 2,17 milijardi kuna.
Najveći udio u ukupnom iznosu zaračunate bruto premije, 35,97 posto ili 2,94 milijarde kuna, na kraju prošle godine imalo je Croatia osiguranje.
Ipak, udio najvećeg hrvatskog osiguravatelja u ukupnoj premiji je na kraju godine lagano smanjen u odnosu na kraj studenog kada je imao udio od 36,88 posto, a posebice u odnosu na početak 2006. godine, kada je Croatia osiguranje držalo 41,4 postotni udio na hrvatskom osiguravateljnom tržištu.
Slijede Euroherc, s ukupnom premijom od 920,9 milijuna kuna (i to samo u neživotnom osiguranju), što čini tržišni udio od 11,24 posto, te Allianz, koji je s premijom u iznosu od 873,5 milijun kuna na kraju 2006. godine zauzimao 10,67 posto hrvatskog osiguravateljskog tržišta.
Croatia osiguranje je lani držalo primat na tržištu neživotnih osiguranja, sa zaračunatom bruto premijom u iznosu većem od 2,65 milijarde kuna ili 44,15 posto ukupne premije u tom segmentu tržišta. Tome treba dodati i 59,14 milijuna kuna (0,98 postotni udio) premije Croatia zdravstvenog osiguranja.
Slijede Euroherc, čiji je udio u ovom segmentu tržišta iznosio 15,31 posto, te Jadransko osiguranje, sa 612,8 milijuna kuna premije ili 10,19 postotnim udjelom.
U životnom osiguranju pak prvo mjesto na kraju 2006. godine zauzima Allianz s premijom u iznosu od 354,08 milijuna kuna i udjelom od 16,27 posto.
Croatia osiguranje je s premijom u iznosu od 291,15 milijuna kuna i 13,38 postotnim udjelom zauzelo drugo mjesto, a na trećem je Grawe osiguranje, koje bilježi 246,6 milijuna kuna zaračunate bruto premije te udio na tržištu životnih osiguranja od 11,34 posto.
Udio veći od 10 posto u ovom su segmentu na kraju prošle godine imala i Osiguranje Zagreb (s premijom u iznosu od 221,3 milijuna kuna i udjelom od 10,17 posto) te Merkur (s premijom od 218,35 milijuna kuna te udjelom od 10,03 posto).