Radovi na 84. godišnjoj izložbi ADC-a odabrani su između deset tisuća prijavljenih iz 47 zemalja, a među nagrađenima je i jedan hrvatski rad - plakat za "Human Rights Festival" Line Kovačević.
Hrvatski je dizajn više puta bio uvršten u selekciji izložbe, a Srebrnu medalju prošle su godine osvojili Bruketa&Žinić.
Organizatori ističu da izložba uspostavlja kriterije vrednovanja hrvatskog dizajna u svjetskim okvirima, jer se uspoređujući s najboljim realnije može procijeniti vlastita vrijednost.
VIZUM je s Art Directors Clubom dogovorio donaciju cjelokupnog fundusa izložbe, koja bi, prema najavama organizatora, hrvatskoj javnosti trebao biti izložen u budućem Muzeju dizajna.
Ta dizajnerska izložba, koja se održava od 1921., najstarije je i najveće natjecanje u području oglašavanja i grafičkog dizajna u SAD-u. Na njoj sudjeluju globalne marketinške agencije i dizajneri.
Nakon predstavljanja u New Yorku, izložba nagrađenih radova tradicionalno putuje svijetom kao vrhunski kulturni događaj.
U Hrvatskoj, gdje u organizaciji Udruge za promicanje vizualne kulture i vizualnih komunikacija (VIZUM) gostuje četvrti put, bit će otvorena do 31. siječnja.
Tijekom godina na izložbi su dokumentirana najznačajnija dostignuća vizualnih komunikacija i dizajna. Televizijske reklame prvi su put uvrštene 1950., a danas su trećina prijavljenih radova.
Najveći broj izloženih radova su časopisi, fotografije, izvješća, knjižice, oglasi, plakati. Noviteti su kategorije "Multichannel" i "Hybrid" koje uključuju interdisciplinarne radove.