LONDON, 12. svibnja (Hina/Reuters) - British Airways (BA) udružio je snage s još 10 zrakoplovnih tvrtki u pokretanju putničke agencije na Internetu, izvijestila je BA. Za zrakoplovne tvrtke, to će značiti niže troškove izdavanja
karata, provizija putničkih agenata i naknada za bukiranje.
LONDON, 12. svibnja (Hina/Reuters) - British Airways (BA) udružio
je snage s još 10 zrakoplovnih tvrtki u pokretanju putničke
agencije na Internetu, izvijestila je BA. Za zrakoplovne tvrtke, to
će značiti niže troškove izdavanja karata, provizija putničkih
agenata i naknada za bukiranje.#L#
Uz njih, u tom će projektu sudjelovati Air France, Lufthansa,
Iberia, Swissair, SAS, KLM, Alitalia, British Midland, Aer Lingus i
Finnair.
Portal europske putničke agencije, kojeg je prvi predstavio
British Airways u veljači, dobit će naziv idućih mjeseci a početi s
radom do kraja godine, izvijestili su iz BA.
Takav projekt, koji je uslijedio nakon što se prošle godine na
slično odlučila skupina zračnih prijevoznika u Sjedinjenim
Državama, prištedjet će im, po njihovim procjenama, godišnje oko
442 milijuna britanskih funta do ožujka 2002., kažu u BA.
BA ima vrlo ambiciozan plan, a to je da do kraja 2003. polovinu
ukupnog broja zrakoplovnih karata prodaje putem Interneta umjesto
sadašnjih jedan posto. Po njihovim procjenama, sve većim
približavanjem tom cilju godišnji će im online prihodi narasti na
700 milijuna funta do ožujka 2002. sa sadašnjih 45 milijuna funta.
(Hina) vm ds