FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: DOBRA PRODAJA HRVATSKIH TURISTIČKIH ARANŽMANA

ZAGREB, 10. svibnja (Hina) - Prodaja hrvatskih turističkih aranžmana na inozemnim emitivnim tržištima od 20 do 25 posto je bolja nego u istom vremenu lani, čemu pogoduju relativno umjerene cijene naših turističkih usluga u odnosu na konkurentske zemlje te činjenica što se nisu bitno mijenjale u odnosu na prošlogodišnje. Istaknuto je to na današnjoj Skupštini Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA), održanoj u sklopu 12. međunarodnog turističkog poslovnog sajma ITTF-a na Zagrebačkom velesajmu.
ZAGREB, 10. svibnja (Hina) - Prodaja hrvatskih turističkih aranžmana na inozemnim emitivnim tržištima od 20 do 25 posto je bolja nego u istom vremenu lani, čemu pogoduju relativno umjerene cijene naših turističkih usluga u odnosu na konkurentske zemlje te činjenica što se nisu bitno mijenjale u odnosu na prošlogodišnje. Istaknuto je to na današnjoj Skupštini Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA), održanoj u sklopu 12. međunarodnog turističkog poslovnog sajma ITTF-a na Zagrebačkom velesajmu.#L# Pritom je trenutačna prodaja aranžmana za ovogodišnju turističku sezonu u nekim turističkim agencijama ista kao i lani, dok je u drugima dvostruko veća u odnosu na prošlu godinu. No, domaće i inozemne turističke agencije, upozoreno je, već se počinju susretati s problemom "stop-bukinga" jer hotelijeri, nakon vrlo dobre prodaje aranžmana u organiziranom obliku, očekuju strane individualne turiste za koje zadržavaju dio kapaciteta. Na domaćem se tržištu najviše prodaju turistički aranžmani za srednji Jadran, a kako je većina hotelskih kapaciteta za glavnu turističku sezonu već rasprodana, turistima se nude aranžmani u apartmanskim naseljima i privatnom smještaju, rekao je direktor putničke agencije Kompas Ivan Pukšar. Problem je u tome, drži Pukšar, što hrvatski hotelijeri još uvijek domaće goste drže kao goste "drugog reda" jer se oni za ljetovanje odlučuju kasnije nego inozemni turisti. Čudno je to, dodao je, što hotelijeri od agencija traže avanse za turističke aranžmane, a potom im stopiraju prodaju aranžmana. Predsjednik saborskog Odbora za turizam Valter Drandić je među ostalim istaknuo kako razvitku hrvatskog turizma još uvijek ne pogoduju makroekonomski institucionalni okviri (nepovoljan tečaj kune, visoka stopa PDV-a, nepriznati izvozni status turizmu i dr.) Zamjenik ministrice turizma Veljko Ostojić kazao je kako Ministarstvo turizma smatra da je prema putničkim agencijama u odnosu na ostale turističke subjekte prioritetno podmirivanje subvencija od prošle godine. Te će se subvencije isplatiti, kazao je, sukladno priljevu sredstava Ministarstvu turizma iz Ministarstva financija. (Hina) splj ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙