ZAGREB, 6. kolovoza (Hina) - Najveći domaći proizvođač mineralnih voda Jamnica ostvarila je u srpnju rast prodaje mineralnih voda veći od 30 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine, dok je prodaja tvrtkinih sokova narasla čak za
50 posto.
ZAGREB, 6. kolovoza (Hina) - Najveći domaći proizvođač mineralnih
voda Jamnica ostvarila je u srpnju rast prodaje mineralnih voda
veći od 30 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine, dok je
prodaja tvrtkinih sokova narasla čak za 50 posto.#L#
Sve se odvija prema našem planu, zalihe smo pripremili sukladno
očekivanjima povećanja potrošnje kako zbog ljetnih vrućina, tako i
zbog rasta turističke potrošnje, kazao je za Hinu predsjednik
uprave Jamnice Ivica Sertić. Dodao je kako je rast potrošnje
mineralnih voda trend kako u svijetu tako i kod nas.
Sukladno poslovnoj politici rasta kao i velikim investiranjima u
proizvodnju i tržišta Jamnica već dugi niz godina povećava
proizvodnju mineralnih voda. Plan za ovu godinu je ostavriti
prodaju veću od 206 milijuna litara, dok je lani prodano 193
milijuna litara, kazao je Sertić.
Uključi li se u plan prodaje i sokovi koje je Jamnica započela
proizvoditi prije dvije godine u svojoj punionici u Jastrebarskom
ukupno bi prodaja tekućina trebala iznositi 216 milijuna litara.
U punionicu u Jastrebarskom Jamnica je investirala gotovo devet
milijuna njemačkih maraka, asortiman sokova ove je godine
proširen, a sokovi marke Juicy svakodnevno bilježe sve bolju
poziciju na domaćem tržištu, kaže Sertić.
Svemu ovom treba dodati i prošlogodišnje preuzimanje proizvođača
mineralnih voda tvrtku Sarajevski kiseljak preko koje Jamnica želi
napraviti značajan iskorak na susjedno tržište Bosne i
Hercegovine.
Internacionalizacija i širenje poslovanja na druga tržišta
strateška je odrednica koncerna Agrokor, čija je Jamnica članica, a
da je koncern u svojoj namjeri ozbiljan potvrđuje i podatak da su
izvozni rezultati Jamnice u srpnju "jači" za čak 40 posto u odnosu
na lani.
(Hina) mku ds