ZAGREB, 19. srpnja (Hina) - Prehrambena industrija Podravka u prvih je šest ovogodišnjih mjeseci povećala prodaju na domaćem tržištu za četiri posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, a rast prodaje ostvaren je i na tržištima zemalja
jugoistočne Europe i u Poljskoj, objavili su sa Zagrebačke burze.
ZAGREB, 19. srpnja (Hina) - Prehrambena industrija Podravka u prvih
je šest ovogodišnjih mjeseci povećala prodaju na domaćem tržištu za
četiri posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, a rast prodaje
ostvaren je i na tržištima zemalja jugoistočne Europe i u Poljskoj,
objavili su sa Zagrebačke burze.#L#
Rast prodaje na domaćem tržištu, istaknuli su u Podravci, postignut
je, među ostalog, zahvaljujući povećanju obrađenih prodajnih
mjesta, povećanju indeksa distribucija na 80 do 100 posto,
smanjenju kompenzacija i jačanju gastro segmenta prodaje.
U Poljskoj je pak u prvih šest mjeseci zabilježen količinski rast
prodaje Vegete za osam posto, dok je promet povećan za 15 posto.
Ukupno je prodaja svih Podravkinih proizvoda u prvom polugodištu
porasla 18 posto, dok je ukupno promet, zahvaljujući dijelom i
jakom zlotu, porastao za 36 posto.
(Hina) pp/tp ds