ZAGREB, 3. kolovoza (Hina) - Ljetne vrućine jedan su od najvažnijih faktora dobre prodaje sladoleda, a prema informacijama iz najvećeg domaćeg proizvođača sladoleda tvrtke Ledo njihova je prodaja tijekom srpnja premašila očekivanja i
povećana je za više od 30 posto u odnosu na lani.
ZAGREB, 3. kolovoza (Hina) - Ljetne vrućine jedan su od najvažnijih
faktora dobre prodaje sladoleda, a prema informacijama iz najvećeg
domaćeg proizvođača sladoleda tvrtke Ledo njihova je prodaja
tijekom srpnja premašila očekivanja i povećana je za više od 30
posto u odnosu na lani.#L#
"Ledo na tržište ovih dnevno palasira milijun komada različitih
vrsta sladoleda", kazao je za Hinu direktor Leda Mislav Galić.
Dodao je kako se tvrtka, osim dobrog vremena koje ove godine
proizvođačima sladoleda ide na ruku, izuzetno dobro pripremila za
ovogodišnju sezonu i to posebice u segmentu organizacije
distrubicije, marketinga, asortimana i dr.
Iako je potražanja za sladoledom jako velika posljednjih dana, kada
temperature dosežu i do 40 stupnjeva, u Ledu kažu kako su njihovi
kapacitet dovoljni veliki da bez problema mogu pratiti potrebe
tržišta, posebice sada u tijeku glavne turističke sezone.
Galić kaže kako Ledo trenutačno najveće količine sladoleda plasira
upravo na more, gdje se uz brojne inozemne goste odmaraju i domaći.
No prodaja ide dobru i iznad očekivanja je i u kontinentalnom dijelu
Hrvatske, ali i na susjednim tržištima gdje Ledo plasira svoje
sladolede, kaže Galić.
Ledo, koji je članica koncerna Agrokor, prošle je godine potvrdio
definitivno svoju "leadersku" poziciju na hrvatskom tržištu budući
mu je udjel povećan sa preklanjskih 72 na 74 posto. Prvo mjesto u
vrlo kratkom roku dosegnuto je i na susjednom tržištu Bosne i
Hercegovine, gdje je Ledo lani drža oko 70 posto tržišta, istaknuo
je Galić.
S ponosom ističe kako je Ledo unatoč prisutnosti drugih svjetskih
proizvođača sladoleda na našem tržištu zadržao postotak udjela na
tržištu koji nema niti jedna druga kompanija na domicilnom tržištu
u Europi.
(Hina) mku ds