FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: LEDOVA PRODAJA SLADOLEDA IZNAD OČEKIVANJA

ZAGREB, 3. kolovoza (Hina) - Ljetne vrućine jedan su od najvažnijih faktora dobre prodaje sladoleda, a prema informacijama iz najvećeg domaćeg proizvođača sladoleda tvrtke Ledo njihova je prodaja tijekom srpnja premašila očekivanja i povećana je za više od 30 posto u odnosu na lani.
ZAGREB, 3. kolovoza (Hina) - Ljetne vrućine jedan su od najvažnijih faktora dobre prodaje sladoleda, a prema informacijama iz najvećeg domaćeg proizvođača sladoleda tvrtke Ledo njihova je prodaja tijekom srpnja premašila očekivanja i povećana je za više od 30 posto u odnosu na lani.#L# "Ledo na tržište ovih dnevno palasira milijun komada različitih vrsta sladoleda", kazao je za Hinu direktor Leda Mislav Galić. Dodao je kako se tvrtka, osim dobrog vremena koje ove godine proizvođačima sladoleda ide na ruku, izuzetno dobro pripremila za ovogodišnju sezonu i to posebice u segmentu organizacije distrubicije, marketinga, asortimana i dr. Iako je potražanja za sladoledom jako velika posljednjih dana, kada temperature dosežu i do 40 stupnjeva, u Ledu kažu kako su njihovi kapacitet dovoljni veliki da bez problema mogu pratiti potrebe tržišta, posebice sada u tijeku glavne turističke sezone. Galić kaže kako Ledo trenutačno najveće količine sladoleda plasira upravo na more, gdje se uz brojne inozemne goste odmaraju i domaći. No prodaja ide dobru i iznad očekivanja je i u kontinentalnom dijelu Hrvatske, ali i na susjednim tržištima gdje Ledo plasira svoje sladolede, kaže Galić. Ledo, koji je članica koncerna Agrokor, prošle je godine potvrdio definitivno svoju "leadersku" poziciju na hrvatskom tržištu budući mu je udjel povećan sa preklanjskih 72 na 74 posto. Prvo mjesto u vrlo kratkom roku dosegnuto je i na susjednom tržištu Bosne i Hercegovine, gdje je Ledo lani drža oko 70 posto tržišta, istaknuo je Galić. S ponosom ističe kako je Ledo unatoč prisutnosti drugih svjetskih proizvođača sladoleda na našem tržištu zadržao postotak udjela na tržištu koji nema niti jedna druga kompanija na domicilnom tržištu u Europi. (Hina) mku ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙