FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PAD PRODAJE U SAD-U SMANJIO DOBIT GENERAL MOTORSA

DETROIT, 18. srpnja (Hina/Reuters) - Pad prodaje na američkom tržištu u drugom tromjesečju ove godine za više od 12 posto jedan je od osnovnih razloga 74-postotnog pada neto dobiti najvećeg svjetskog proizvođača automobila General Motorsa (GM) u odnosu na isto prošlogodišnje tromjesečje.
DETROIT, 18. srpnja (Hina/Reuters) - Pad prodaje na američkom tržištu u drugom tromjesečju ove godine za više od 12 posto jedan je od osnovnih razloga 74-postotnog pada neto dobiti najvećeg svjetskog proizvođača automobila General Motorsa (GM) u odnosu na isto prošlogodišnje tromjesečje.#L# GM je u razdoblju od početka travnja do kraja lipnja ove godine ostvario dobit od 477 milijuna dolara, dok je u ista tri mjeseca lani dobit iznosila 1,8 milijardi dolara. Osim slabije prodaje, na pad dobiti GM-a utjecali su i znatni troškovi u nekoliko njihovih tvrtki-kćeri, primjerice troškovi restrukturiranja japanskog Isuzu Motorsa. Niti u Europi GM nije imao uspješno tromjesečje - na tom je tržištu poslovao s gubitkom od 154 milijuna dolara. Također, treba uzeti u obzir i da je GM od početka ove godine u Sjevernoj Americi, svom najvećem tržištu, smanjio proizvodne kapacitete za 13 posto, a to se izravno osjetilo i na prihodima. Osjetilo se i na tržišnom udjelu GM-a, koji je u SAD-u smanjen sa 27,8 na 27,3 posto. Pad prihoda GM u drugom ovogodišnjem tromjesečju nije tako dramatičan kao kod dobiti te je iznosio tek nešto više od pet posto, i to na 46,1 milijardu dolara. Međutim, u GM su optimistični glede ostatka godine - najavljuju lagani porast prodaje u SAD-u u drugoj polovici godine, koji bi trebao rezultirati prodajom približno 16,8 milijuna vozila. Proda li GM uistinu toliko vozila, 2001. bi, usprkos svim dosadašnjim problemima, trebala biti jedna od najboljih godina u poslovnoj povijesti te kompanije. (Hina) rub ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙