ZAGREB, 24. srpnja (Hina) - U Croatia Airlinesu u tijeku je uvođenje sustava upravljanja kriznim situacijama pod nazivom Emergency Response & Crisis Management (ERCM) koji se aktivira u slučaju zrakoplovnih nesreća, otmica, nezgoda
ili drugih kriznih situacija, objavili su iz hrvatske zrakoplovne kompanije.
ZAGREB, 24. srpnja (Hina) - U Croatia Airlinesu u tijeku je uvođenje
sustava upravljanja kriznim situacijama pod nazivom Emergency
Response & Crisis Management (ERCM) koji se aktivira u slučaju
zrakoplovnih nesreća, otmica, nezgoda ili drugih kriznih
situacija, objavili su iz hrvatske zrakoplovne kompanije.#L#
Cilj ERCM sustava je suočavanje s negativnim učincima krizne
situacije, te primjereno i učinkovito ublažavanje svih posljedica
koje proizlaze iz nje, a taj sustav predviđa mogućnost sudjelovanja
Croatia Airlinesa u kriznim intervencijama partnerskih
zrakoplovnih kompanija diljem svijeta. ERCM sustav se aktivira
neposredno poslije dojave o kriznoj situaciji, te uključuje
planirano i organizirano djelovanje na području Hrvatske, bez
obzira o kojoj je aviokompaniji riječ, kao i u slučaju nezgode
zrakoplova Croatia Airlinesa bilo gdje na svijetu.
Rad tog sustava temelji se na principu krizne intervencije kojom
upravlja 'Stožer upravljanja krizom' s nekoliko podtimova u koje
će, kako je planirano, biti uključeni i vanjski suradnici, odnosno
stručnjaci za određena područja, a svi zainteresirani moći će se
javiti na oglase Croatia Airlinesa s ciljem oblikovanja timova.
ERCM sustav u skladu je s najvišim europskim standardima i razvija
se u uskoj suradnji s prijevozničkim kompanijama Lufthansom i
Swissairom, koje su, za razliku od hrvatske kompanije, već imale
iskustva u kriznim situacijama. Između ostalog, cilj njegovog
uvođenja je i stvaranje dodatnih preduvjeta za sklapanje
partnerskih ugovora Croatia Airlinesa s inozemnim
aviokompanijama, u suradnji s kojima hrvatska kompanija želi bolje
zračno povezati Hrvatsku sa svijetom.
(Hina) ggr ds