ZAGREB, 9. srpnja (Hina) - Na relaciji Zagreb-Split-Zagreb svakoga dana vozi par dnevnih vlakova (Marjan), te tri para noćnih vlakova, a tri puta tjedno par vlakova izravnim vagonima povezuje međunarodne vlakove iz Slovenije na
relaciji Ljubljana(Maribor)-Split i obrnuto, dok par vlakova vozi i na relaciji Zagreb-Ljubljana-Pula i natrag.
ZAGREB, 9. srpnja (Hina) - Na relaciji Zagreb-Split-Zagreb svakoga
dana vozi par dnevnih vlakova (Marjan), te tri para noćnih vlakova,
a tri puta tjedno par vlakova izravnim vagonima povezuje
međunarodne vlakove iz Slovenije na relaciji Ljubljana(Maribor)-
Split i obrnuto, dok par vlakova vozi i na relaciji Zagreb-
Ljubljana-Pula i natrag.#L#
Ističu to iz Hrvatskih željeznica (HŽ) u obavijesti o poboljšanjima
prijevozne ponude HŽ-a u turističkoj sezoni.
Iz HŽ-a napominju kako se noćno povezivanje Splita sa Slovenijom
obavlja s tri para noćnih vlakova tjedno i to dva put tjedno na
relaciji Ljubljana-Split-Ljubljana, te jednom tjedno na relaciji
Maribor-Split-Maribor, a u tim vlakovima voze i vagoni za
spavanje.
Prema Mađarskoj na relaciji Budimpešta-Split-Budimpešta u sezoni
voze izravni vagoni, a na relaciji Budimpešta-Rijeka-Budimpešta
svakog dana vozi jedan vlak. S Mađarskim državnim željeznicama
(MAV) i budimpeštanskom turističkom agencijom 'Cipollino'
ugovoreni su i posebni turistički vlakovi koji vikendom voze na
relaciji Budimpešta-Rijeka-Budimpešta, a ti vlakovi subotom
dovoze i odvoze organizirane skupine putnika-turista u razdoblju
od 8. lipnja do 16. rujna ove godine.
Iz Splita prema Austriji i Njemačkoj promet se odvija presjedanjem
u Zagrebu na IC vlak 'Croatia' do Beča, te u sezoni na EC vlak
'Mimara' do Muenchena. Posebni turistički vlakovi na relaciji Beč-
Opatija-Beč nisu zasad planirani, ističu iz HŽ-a, a u sastavu
redovnih linija na vlakovima iz Beča voze vagoni s ležajevima te
vagoni za prijevoz automobila, dok iz Muenchena voze vagoni za
spavanje i vagoni s ležajevima.
Izvanredan prijevoz turističkih skupina HŽ u ljetnoj sezoni
dogovara sa stranim željezničkim tvrtkama, a riječ je uglavnom o
pojedinačnim pojačanjima redovitih vlakova u međunarodnom
prijevozu putnika iz smjera Muenchena, Beča, Praga, Bratislave,
Varšave i Brna prema Splitu, Šibeniku, Zadru, Rijeci i Puli.
S obzirom na raspoloživost kapaciteta, prijevoz iz smjera
Vinkovaca, Osijeka, Slavonskog Broda i Koprivnice prema moru,
ističu iz HŽ-a, obavljat će se tijekom sezone dodavanjem dopunskih
vagona na postojeće vlakove.
(Hina) pp/ggr ds