OPATIJA, 24. listopada (Hina) - Deseti festival oglašivanja "Festo 2002." počeo je danas u Kristalnoj dvorani hotela "Kvarner" u Opatiji.
OPATIJA, 24. listopada (Hina) - Deseti festival oglašivanja "Festo
2002." počeo je danas u Kristalnoj dvorani hotela "Kvarner" u
Opatiji.#L#
"Festo 2002." podijeljen je u nekoliko tematskih cjelina. U tri
dana trajanja festivala bit će održana predavanja i okrugli stolovi
o političkom, financijskom i športskom marketingu te kreativnosti
u oglašivanju.
Osim domaćih najavljeno je sudjelovanje i poznatih inozemnih
stručnjaka. Stephan Kapferer, izborni menadžer njemačkih
liberala, govorit će o provedbi političke kampanje. O toj temi
izlagat će i David Evans, vlasnik prve britanske savjetodavne
agencije za politički marketing i negdašnji voditelj izborne
kampanje britanskih laburista kad je premijer postao Tony Blair. O
političkom marketingu govorit će i vlasnik dviju njemačkih
marketinških agencija Konrad von Viereck, a o domaćim iskustvima
Stjepo Martinović i Mladen Pleše.
Raspravu o športskom marketingu vodit će novinar Božo Sušec, a Ralf
Specht iz agencije McCann-Erickson govorit će o predstavljanju
bankovnih usluga.
O kreativnom promišljanju u marketingu izlagat će dizajner Mirko
Ilić, predsjednik Matice hrvatske Igor Zidić te dr. Velimir Srića.
U natjecateljskom dijelu "Festa 2002." u 11 skupina prijavljeno je
oko 350 radova. Nagrade i priznanja najboljima bit će dodijeljene u
subotu.
Isti dan održat će se festival "Event 2002." o marketinškim
projektima kojima je događaj osnova osmišljena komuniciranja.
Ivica Vidović, predsjednik Hrvatskog oglasnog zbora (HOZ), koji
organizira festival, rekao je na konferenciji za novinare uoči
festivala kako se u tržišne komunikacije u Hrvatskoj ulaže oko 300
milijuna dolara na godinu, od toga se polovica usmjeruje u medije.
(Hina) hšup ln