FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SHOPPING POSTAJE UMJETNOST NA VELIKOJ FRANKFURTSKOJ IZLOŽBI

FRANKFURT, 27. rujna (Hina/dpa) - Golema oglasna ploča od 2200 četvornih metara skriva prednji dio robne kuće Galerija Kaufhof u Frankfurtu, tako da prolaznicima ne može promaknuti poruka ispod para divovskih očiju "Želiš, kupiš, zaboraviš".
FRANKFURT, 27. rujna (Hina/dpa) - Golema oglasna ploča od 2200 četvornih metara skriva prednji dio robne kuće Galerija Kaufhof u Frankfurtu, tako da prolaznicima ne može promaknuti poruka ispod para divovskih očiju "Želiš, kupiš, zaboraviš". #L# Velika izložba koja se otvara ove subote istražuje fenomen shoppinga i rascjep između privida i stvarnosti u današnjem potrošačkom društvu. Izložba pod nazivom "Shopping", u suorganizaciji Schirna i Tatea Liverpool, predstavlja više od 70 umjetnika, a opisuje se kao "prva izložba posvećena shoppingu kao fenomenu kulture 20. i 21. stoljeća". Izložbu, koja će biti otvorena do 1. prosinca, Schirnov direktor Max Hollein opisuje kao prvu koja će ispitati "odnos između potrošačke kulture i suvremene umjetnosti". Umjetnike fasciniraju robne kuće kao "katedrale nadolazećeg društva" te suptilni načini zavođenja ljudi kako bi im se uzeo novac. "Shopping", kaže on, poziva posjetitelja da "prošvrlja beskrajnim prostorom između privida i stvarnosti ". Izložba uključuje radove Josepha Beuysa, Marcela Duchampa, Andyja Warhola, Mana Raya, Gerharda Richtera, Royja Lichtensteina, Christoa i drugih umjetnika. Također prikazuje nekoliko radova posebno izrađenih za tu svrhu, poput goleme instalacije pred Galerijom Kaufhof koju je izradila američka konceptualna umjetnica Barbara Kruger. Hollein želi naglasiti utjecaj shoppinga na umjetnost i obrnuto tijekom proteklih 100 godina, od dućančića na uglu do trgovačkih centara. Potrošačko društvo je istovremeno i "provokacija i inspiracija" umjetnicima, a "tehnike zavođenja" - marketing i estetika proizvoda - umjetnička su forma same po sebi. U srijedu, nakon što je golemi Krugeričin slogan podignut, nije izgledalo da svi kupci u Kaufhofu shvaćaju poruku dok su slijepo gurali kolica ispred plakata na kojima je pisalo "Sve mora ući" (Everything must come in) - kao igra riječima na temu uobičajenih slogana za vrijeme rasprodaja "Sve mora otići" (Everything must go). Oni su, jednostavno, bili previše zauzeti shoppingom. (Hina) pgo bnš

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙