ZAGREB, 5. srpnja (Hina) - Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) prihvatilo je na današnjoj sjednici Strateško marketinški plan hrvatskog turizma do 2005. godine kojeg je izradila španjolska tvrtka THR, a po kojem će
se u iduće tri godine raditi na pozicioniranju hrvatskog turizma, unapređenju i kreiranju turističkih proizvoda te ustrojavanju menadžmenta koji taj plan može provesti.
ZAGREB, 5. srpnja (Hina) - Turističko vijeće Hrvatske turističke
zajednice (HTZ) prihvatilo je na današnjoj sjednici Strateško
marketinški plan hrvatskog turizma do 2005. godine kojeg je
izradila španjolska tvrtka THR, a po kojem će se u iduće tri godine
raditi na pozicioniranju hrvatskog turizma, unapređenju i
kreiranju turističkih proizvoda te ustrojavanju menadžmenta koji
taj plan može provesti.#L#
Osvrćući se pak na aktualna turistička kretanja predsjednica
Vijeća HTZ-a ministrica turizma Pave Župan Rusković izrazila je
zadovoljstvo dosadašnjim tijekom ovogodišnje sezone. Rezultati u
prvih šest mjeseci ove godine od 7 posto više turista nego lani
pokazuju da je sasvim realno očekivati najavljeni godišnji porast
fizičkog prometa od 5 posto, ocijenila je ministrica.
Za marketinški plan hrvatskog turizma, po riječima direktora HTZ-a
Nike Bulića, izdvojeno je dva milijuna kuna, što Bulić drži
povoljnom cijenom, a kako je dodao, plan daje odlične alate i
metodologiju za rad.
Na sustavu turističkih zajednica i ljudima u Hrvatskoj je da se
organiziraju za provedbu plana, pri čemu je Bulić posebno istaknuo
obrazovanje za turizam kao i aktivnosti svih razina društva od
lokalne zajednice do državnih institucija.
Ministrica Župan Rusković napomenula je kako vesele pomaci na bolje
vidljivi posebno u poboljšanju kvalitete usluga i izgleda mjesta.
Kao problem ove sezone ministrica je izdvojila to što je još dio
objekata u lipnju bio izvan funkcije, ali se nada da će se neki
otvoriti u srpnju. Dodala je i da je interes za Hrvatsku i dalje
velik i u prodaji aranžmana, ali i investitora među kojima, kako je
istaknula, ima sve više kvalitetnijih tvrtki.
Turističko vijeće HTZ-a složilo se i oko okvirnog programa rada za
2003. g. u kojoj će se provoditi postavke strateško-marketinškog
plana te ostvariti ciljevi turističke politike koji bi hrvatskom
turizmu trebali donijeti porast prometa ne samo na obali, nego i na
kontinentu. Promjena će biti i u nastupima na sajmovima. Za to će
biti i manje troškova, a više će se sredstava usmjeriti za projekte
u zemlji.
Vijeće je prihvatilo i odluku o izgradnji novog skladišta HTZ-a, a
budući je dobivena dozvola za otvaranje predstavništva HTZ-a u
Sloveniji, najavljeno je i njegovo otvaranje ove jeseni.
(Hina) tam ds