FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJEN PLAN RAZVOJA TURIZMA TEMELJEN NA MEDITERANSKOM NASLJEĐU

ZAGREB, 4. srpnja (Hina) - Hrvatska bi razvoj turizma trebala temeljiti na svom izvanredno uščuvanom mediteranskom nasljeđu, smatraju predstavnici tvrtke THR iz Barcelone, koji su večeras u Zagrebu predstavili strateško-marketinški plan hrvatskog turizma do 2005. godine.
ZAGREB, 4. srpnja (Hina) - Hrvatska bi razvoj turizma trebala temeljiti na svom izvanredno uščuvanom mediteranskom nasljeđu, smatraju predstavnici tvrtke THR iz Barcelone, koji su večeras u Zagrebu predstavili strateško-marketinški plan hrvatskog turizma do 2005. godine. #L# Ta je španjolska tvrtka Strateško-marketinški plan 2001-2005 izradila u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom i Ministarstvom turizma RH. Večeras su ga u hotelu Sheraton predstavili turističkim djelatnicima i novinarima, a ocjenu Plana sutra će dati Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice. Hrvatska je jedina sredozemna zemlja koja je sačuvala jedinstveno nasljeđe svoga podneblja i ubuduće bi se trebala predstavljati kao zemlja za različit odmor s autohtonim proizvodima i očuvanom prirodom i morem, rekao je večeras predstavnik THR-a Eulogio Bordas. Bordas je ustvrdio da je dokument koji je prezentirao jedan od najprofesionalnije odrađenih marketinških planova za turizam na Mediteranu. No da bi se ostvario, svi uključeni u turizam, pa i cjelokupno stanovništvo, trebat će puno raditi jer u svijetu još mnogi ne vjeruju da je Hrvatska demokratska i sigurna zemlja, rekao je Bordas. Plan, među ostalim, predviđa poboljšanje konkurentnosti hrvatskog turizma i to kroz tzv. klubove konkurentnosti pojedinih hrvatskih regija. Predlaže da se dovedu veliki priznati hotelski lanci a da se promocija više usmjeri na njemačko, češko, austrijsko, talijansko i slovensko tržište odakle se po procjenama, kaže Bordas, u iduće četiri godine očekuje 70 posto turista. Ne treba zanemariti ni ponudu privatnog i apartmanskog smještaja ali, naglašava Bordas, hoteli su isplativiji jer jedan hotelski krevet proizvodi 17 puta više radnih mjesta nego onaj u apartmanu koji zauzima 17 puta više zemljišta. Planom je predloženo i 60 marketinških strategija koje treba razviti u iduće tri godine, a najvažnije se odnose na kreiranje novih turističkih proizvoda koje Hrvatska sada nema, primjerice nautički charter, krstarenja Jadranom, robinzonski turizam na otocima, festivali na plažama. Važno je, dodao je Bordas, poraditi i na hrvatskoj gostoljubivosti i izvrsnosti, te autentičnoj ponudi hrane i pića. Predlaže se napuštanje politike niskih cijena i produljenje turističke sezone, ali ne samo radi povećanje profita, nego prije svega radi poboljšanja kvalitete života turista i domaćeg stanovništva, rekao je Bordas. Komentirajući predstavljeni Plan, direktor Hrvatske turističke zajednice Niko Bulić kazao je da su tijekom izrade konzultirane sve lokalne i institucionalne razine u Hrvatskoj te da se očekuje kako će taj plan otvoriti nove mogućnosti za turizam u svim hrvatskim regijama. (Hina) tam jn

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙