ZAGREB, 14. svibnja (Hina) - Promet u trgovini na malo u Hrvatskoj nakon pada u siječnju nastavlja već uobičajeni porast u veljači i naročito u ožujku čemu su pridonijeli i uskrsni blagdani te povećani turistički promet.
ZAGREB, 14. svibnja (Hina) - Promet u trgovini na malo u Hrvatskoj
nakon pada u siječnju nastavlja već uobičajeni porast u veljači i
naročito u ožujku čemu su pridonijeli i uskrsni blagdani te
povećani turistički promet.#L#
Tako je u ožujku ove godine ukupan promet svih hrvatskih tvrtki
kojima je trgovina na malo ili prodaja, održavanje i popravci
motornih vozila pretežna djelatnost nominalno bio veći nego u
veljači za 23,1 posto, a realno za 22,5 posto, podaci su Državnog
zavoda za statistiku.
Promatrano prema pretežnoj djelatnosti, u ožujku je nominalno
zabilježen najveći porast prometa u maloprodaji tekstila, odjeće,
obuće i proizvoda od kože, i iznosio je 37,9 posto.
Promet u trgovini na malo u nespecijaliziranim prodavaonicama
porastao je za 29,9 posto, a 28 posto bio je veći i promet u trgovini
na malo motornim gorivima i mazivima.
Jedini pad prometa, i to od 5,7 posto, u ožujku je u odnosu na
veljaču zabilježen u trgovini na malo namještajem, opremom za
rasvjetu, električnim kućanskim aparatima, radio i TV uređajima,
željeznom robom, bojama i staklom.
U odnosu na ožujak 2001. godine promet u trgovini na malo, prodaji,
održavanju i popravku motornih vozila porastao je nominalno za 14,4
posto, a realno za 13,2 posto. U prva tri mjeseci ove godine, pak, u
usporedbi s istim lanjskim razdobljem, rast je nominalno iznosio
14, a realno 13 posto.
(Hina) rub ds