ZAGREB, 14. svibnja (Hina) - RIJEKA - Znanstveni simpozij "Međunarodni marketing forum 2002." u organizaciji riječkog Društva za marketing održat će u riječkoj gradskoj vijećnici. Cilj je skupa prestraviti marketing kao zasebnu
struku, poticati istraživački rad u tom području te pomoći napredak mladih stručnjaka. Ovogodišnji "Marketing forum", prvi puta na međunarodnoj razini, okupit će, među ostalima, mlade stručnjake s ljubljanskog, splitskog, sarajevskog, podgoričkog i riječkog sveučilišta. Forum počinje u 9 sati redovnom godišnjom skupštinom Društva za marketing, a za 10 sati zakazana su predstavljanja 12 znanstvenih marketinških radova.ZAGREB - Manifestacija "2. Dani Informacijske Tehnologije" održat će se, po drugi put, na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu s glavnom temom o poslovnoj inteligenciji. Raspravljat će se i o primjeni informacijske tehnologije u poboljšanju procesa poslovnog odlučivanja korištenjem sustava za potporu odlučivanja temeljenih na poslovnim činjenicama i podacima. Pri tom se naglasak stavio na metodologije skladištenja podataka (data warehouse), rudarenje podataka ( data mining) kao i na on-line analitičko procesiranje( OLAP). 2 Dane informacijske tehnologije organiziraju zagrebački Ekonomski fakultet i IBM Hrvatska (10 sati, Kongresna dvorana
ZAGREB, 14. svibnja (Hina) -
RIJEKA - Znanstveni simpozij "Međunarodni marketing forum 2002." u
organizaciji riječkog Društva za marketing održat će u riječkoj
gradskoj vijećnici. Cilj je skupa prestraviti marketing kao
zasebnu struku, poticati istraživački rad u tom području te pomoći
napredak mladih stručnjaka. Ovogodišnji "Marketing forum", prvi
puta na međunarodnoj razini, okupit će, među ostalima, mlade
stručnjake s ljubljanskog, splitskog, sarajevskog, podgoričkog i
riječkog sveučilišta. Forum počinje u 9 sati redovnom godišnjom
skupštinom Društva za marketing, a za 10 sati zakazana su
predstavljanja 12 znanstvenih marketinških radova.
ZAGREB - Manifestacija "2. Dani Informacijske Tehnologije" održat
će se, po drugi put, na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu s glavnom
temom o poslovnoj inteligenciji. Raspravljat će se i o primjeni
informacijske tehnologije u poboljšanju procesa poslovnog
odlučivanja korištenjem sustava za potporu odlučivanja temeljenih
na poslovnim činjenicama i podacima. Pri tom se naglasak stavio na
metodologije skladištenja podataka (data warehouse), rudarenje
podataka ( data mining) kao i na on-line analitičko procesiranje(
OLAP). 2 Dane informacijske tehnologije organiziraju zagrebački
Ekonomski fakultet i IBM Hrvatska (10 sati, Kongresna dvorana
Ekonomskog fakulteta, Trg J.F. Kennedya 6).
ZAGREB - HVB Bank Croatia održat će konferenciju o financiranju
uvoza uz osiguranje stranih razvojnih agencija (hotel Sheraton u 15
sati).
ZAGREB - Prema anketi o radnoj snazi stopa nezaposlenosti u
Hrvatskoj je u drugoj polovici prošle godine iznosila 16,3 posto,
dok je prema administrativnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za
zapošljavanje (HZZ) stopa nezaposlenosti u tom razdoblju bila
bitno veća i iznosila je 21,8 posto. Anketu o radnoj snazi provodi
Državni zavod za statistiku, a provodi se dva puta godišnje na
uzorku kućanstava. Prema podatcima Ankete, u drugoj polovici 2001.
u Hrvatskoj je bilo 289 tisuća nezaposlenih, što je u prosjeku za 91
tisuću manji broj od podataka HZZ-a (380 tisuća). Istodobno, od
ukupno 380 tisuća nezaposlenih registriranih u HZZ-u, više od
trećina njih, točnije 36,3 posto, odnosno 138 tisuća ne zadovoljava
međunarodne kriterije nezaposlenosti.
ZAGREB - U ožujku ove godine ukupan promet svih hrvatskih tvrtki
kojima je trgovina na malo ili prodaja, održavanje i popravci
motornih vozila pretežna djelatnost nominalno je bio veći nego u
veljači za 23,1 posto, a realno za 22,5 posto, podaci su Državnog
zavoda za statistiku. Promatrano prema pretežnoj djelatnosti, u
ožujku je nominalno zabilježen najveći porast prometa u
maloprodaji tekstila, odjeće, obuće i proizvoda od kože, i iznosio
je 37,9 posto. Promet u trgovini na malo u nespecijaliziranim
prodavaonicama porastao je za 29,9 posto, a 28 posto bio je veći i
promet u trgovini na malo motornim gorivima i mazivima. Jedini pad
prometa, i to od 5,7 posto, u ožujku je u odnosu na veljaču
zabilježen u trgovini na malo namještajem, opremom za rasvjetu,
električnim kućanskim aparatima, radio i TV uređajima, željeznom
robom, bojama i staklom.
ZAGREB - Hrvatske nautičke luke su u prva tri mjeseca ove godine
zabilježile dvostruko bolje rezultate nego u istom razdoblju
prošle godine sa ukupno 6.382 turista i 14.211 noćenja, a glavninu
dolazaka ostvarili su strani nautičari kojih je bilo čak 112 posto
više odnosno 6.217. Strani su turisti, po podacima Državnog zavoda
za statistiku, u nautičkim lukama u prva tri mjeseca ostvarili i
glavninu noćenja, 13.907, što je također porast od 112 posto u
odnosu na lani. Za razliku od stranaca domaćih je nautičara bilo
svega 165 što je 33 posto manje, a njihovih 304 noćenja pad je od 20
posto u odnosu na isto lanjsko vrijeme.
Urednica: Davorka Stanešić
tel. 01/4808 680
fax 01/4808 822
(Hina) ds