FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

RAST PROMETA U TRGOVINI NA MALO

HR-STATISTIKA-Gospodarski pokazatelji RAST PROMETA U TRGOVINI NA MALO RAST PROMETA U TRGOVINI NA MALO Ukupan promet poduzeća/trgovačkih društava kojima je trgovina na malo ili prodaja, održavanje i popravci motornih vozila pretežna djelatnost, u veljači je nominalno porastao 4,9 posto, a realno 4,8 posto u odnosu na prethodni mjesec, objavio je Državni zavod za statistiku. U odnosu, pak, na veljaču lani taj je promet bio nominalno 17 posto, a realno 16,3 posto veći. Promet od trgovine na malo što ga ostvaruju sva poduzeća/trgovačka društva koja se bave tom djelatnošću, bez obzira na pretežnu djelatnost, u veljači je u odnosu na siječanj bio nominalno jedan posto veći, a realno za 0,9 posto. Najveći je rast prometa u spomenutom razdoblju ostvaren u djelatnosti prodaje, održavanja i popravka motornih vozila, za 40,3 posto. Promet u trgovini hranom, pićima i duhanskim proizvodima u nespecijaliziranim prodavaonicama porastao je 0,9 posto, dok je u trgovini tekstilom, odjećom i obućom smanjen 11 posto. Cijene u trgovini na malo u veljači su bile 0,1 posto veće nego u siječnju, dok su prema veljači lani porasle 0,6 posto.
RAST PROMETA U TRGOVINI NA MALO Ukupan promet poduzeća/trgovačkih društava kojima je trgovina na malo ili prodaja, održavanje i popravci motornih vozila pretežna djelatnost, u veljači je nominalno porastao 4,9 posto, a realno 4,8 posto u odnosu na prethodni mjesec, objavio je Državni zavod za statistiku. U odnosu, pak, na veljaču lani taj je promet bio nominalno 17 posto, a realno 16,3 posto veći. Promet od trgovine na malo što ga ostvaruju sva poduzeća/trgovačka društva koja se bave tom djelatnošću, bez obzira na pretežnu djelatnost, u veljači je u odnosu na siječanj bio nominalno jedan posto veći, a realno za 0,9 posto. Najveći je rast prometa u spomenutom razdoblju ostvaren u djelatnosti prodaje, održavanja i popravka motornih vozila, za 40,3 posto. Promet u trgovini hranom, pićima i duhanskim proizvodima u nespecijaliziranim prodavaonicama porastao je 0,9 posto, dok je u trgovini tekstilom, odjećom i obućom smanjen 11 posto. Cijene u trgovini na malo u veljači su bile 0,1 posto veće nego u siječnju, dok su prema veljači lani porasle 0,6 posto.

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙