FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NAJAVA GOSPODARSKE REDAKCIJE ZA UTORAK, 14. SVIBNJA

ZAGREB, 13. svibnja (Hina) - RIJEKA - Znanstveni simpozij "Međunarodni marketing forum 2002." u organizaciji riječkog Društva za marketing održat će u riječkoj gradskoj vijećnici. Cilj je skupa prestraviti marketing kao zasebnu struku, poticati istraživački rad u tom području te pomoći napredak mladih stručnjaka. Ovogodišnji "Marketing forum", prvi puta na međunarodnoj razini, okupit će, među ostalima, mlade stručnjake s ljubljanskog, splitskog, sarajevskog, podgoričkog i riječkog sveučilišta. Forum počinje u 9 sati redovnom godišnjom skupštinom Društva za marketing, a za 10 sati zakazana su predstavljanja 12 znanstvenih marketinških radova.ZAGREB - Manifestacija "2. Dani Informacijske Tehnologije" održat će se, po drugi put, na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu s glavnom temom o poslovnoj inteligenciji. Raspravljat će se i o primjeni informacijske tehnologije u poboljšanju procesa poslovnog odlučivanja korištenjem sustava za potporu odlučivanja temeljenih na poslovnim činjenicama i podacima. Pri tom se naglasak stavio na metodologije skladištenja podataka (data warehouse), rudarenje podataka ( data mining) kao i na on-line analitičko procesiranje( OLAP). 2 Dane informacijske tehnologije organiziraju zagrebački Ekonomski fakultet i IBM Hrvatska (10 sati, Kongresna dvorana
ZAGREB, 13. svibnja (Hina) - RIJEKA - Znanstveni simpozij "Međunarodni marketing forum 2002." u organizaciji riječkog Društva za marketing održat će u riječkoj gradskoj vijećnici. Cilj je skupa prestraviti marketing kao zasebnu struku, poticati istraživački rad u tom području te pomoći napredak mladih stručnjaka. Ovogodišnji "Marketing forum", prvi puta na međunarodnoj razini, okupit će, među ostalima, mlade stručnjake s ljubljanskog, splitskog, sarajevskog, podgoričkog i riječkog sveučilišta. Forum počinje u 9 sati redovnom godišnjom skupštinom Društva za marketing, a za 10 sati zakazana su predstavljanja 12 znanstvenih marketinških radova. ZAGREB - Manifestacija "2. Dani Informacijske Tehnologije" održat će se, po drugi put, na zagrebačkom Ekonomskom fakultetu s glavnom temom o poslovnoj inteligenciji. Raspravljat će se i o primjeni informacijske tehnologije u poboljšanju procesa poslovnog odlučivanja korištenjem sustava za potporu odlučivanja temeljenih na poslovnim činjenicama i podacima. Pri tom se naglasak stavio na metodologije skladištenja podataka (data warehouse), rudarenje podataka ( data mining) kao i na on-line analitičko procesiranje( OLAP). 2 Dane informacijske tehnologije organiziraju zagrebački Ekonomski fakultet i IBM Hrvatska (10 sati, Kongresna dvorana Ekonomskog fakulteta, Trg J.F. Kennedya 6). ZAGREB - HVB Bank Croatia održat će konferenciju o financiranju uvoza uz osiguranje stranih razvojnih agencija (hotel Sheraton u 15 sati). ZAGREB - Prema anketi o radnoj snazi stopa nezaposlenosti u Hrvatskoj je u drugoj polovici prošle godine iznosila 16,3 posto, dok je prema administrativnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (HZZ) stopa nezaposlenosti u tom razdoblju bila bitno veća i iznosila je 21,8 posto. Anketu o radnoj snazi provodi Državni zavod za statistiku, a provodi se dva puta godišnje na uzorku kućanstava. Prema podatcima Ankete, u drugoj polovici 2001. u Hrvatskoj je bilo 289 tisuća nezaposlenih, što je u prosjeku za 91 tisuću manji broj od podataka HZZ-a (380 tisuća). Istodobno, od ukupno 380 tisuća nezaposlenih registriranih u HZZ-u, više od trećina njih, točnije 36,3 posto, odnosno 138 tisuća ne zadovoljava međunarodne kriterije nezaposlenosti. ZAGREB - U ožujku ove godine ukupan promet svih hrvatskih tvrtki kojima je trgovina na malo ili prodaja, održavanje i popravci motornih vozila pretežna djelatnost nominalno je bio veći nego u veljači za 23,1 posto, a realno za 22,5 posto, podaci su Državnog zavoda za statistiku. Promatrano prema pretežnoj djelatnosti, u ožujku je nominalno zabilježen najveći porast prometa u maloprodaji tekstila, odjeće, obuće i proizvoda od kože, i iznosio je 37,9 posto. Promet u trgovini na malo u nespecijaliziranim prodavaonicama porastao je za 29,9 posto, a 28 posto bio je veći i promet u trgovini na malo motornim gorivima i mazivima. Jedini pad prometa, i to od 5,7 posto, u ožujku je u odnosu na veljaču zabilježen u trgovini na malo namještajem, opremom za rasvjetu, električnim kućanskim aparatima, radio i TV uređajima, željeznom robom, bojama i staklom. ZAGREB - Hrvatske nautičke luke su u prva tri mjeseca ove godine zabilježile dvostruko bolje rezultate nego u istom razdoblju prošle godine sa ukupno 6.382 turista i 14.211 noćenja, a glavninu dolazaka ostvarili su strani nautičari kojih je bilo čak 112 posto više odnosno 6.217. Strani su turisti, po podacima Državnog zavoda za statistiku, u nautičkim lukama u prva tri mjeseca ostvarili i glavninu noćenja, 13.907, što je također porast od 112 posto u odnosu na lani. Za razliku od stranaca domaćih je nautičara bilo svega 165 što je 33 posto manje, a njihovih 304 noćenja pad je od 20 posto u odnosu na isto lanjsko vrijeme. Urednica: Davorka Stanešić tel. 01/4808 680 fax 01/4808 822 (Hina) ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙