FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

AGIČIĆ: NASTAVNI PROGRAM POVIJESTI TREBA MIJENJATI

ZAGREB, 10. svibnja (Hina) - Izgubili smo već tri godine, a nastavni program povijesti nije se promijenio, izjavio je u razgovoru za najnoviji broj "Školskih novina" docent na Odsjeku za povijest zagrebačkoga Filozofskog fakulteta Damir Agičić.
ZAGREB, 10. svibnja (Hina) - Izgubili smo već tri godine, a nastavni program povijesti nije se promijenio, izjavio je u razgovoru za najnoviji broj "Školskih novina" docent na Odsjeku za povijest zagrebačkoga Filozofskog fakulteta Damir Agičić. #L# Po njegovim riječima program se ne može poboljšati, nego se mora promijeniti. "Mora se promijeniti, a ne vidim da postoji politička volja da se to učini", izjavio je Agičić, dodavši kako bi trebalo u dnevnom tisku i na Internetu objaviti javni poziv za novi nastavni program povijesti. Nastavni programi poput našeg, kako napominje, napušteni su u velikom broju europskih država, a u brojnim ih nije ni bilo. Ministarstvo posvjete trebalo bi, kako dodaje, prihvatiti samo temeljni okvir, a detaljan raspored gradiva odredili bi autori udžbenika, odnosno sami nastavnici izradbom izvedbenog plana. "Prema tomu, moguće bi bilo postojanje više različitih izvedbenih planova. Na kraju, zašto učenici u Dubrovniku ne bi mogli učiti više o povijesti Dubrovačke Republike, učenici u Slavonskom Brodu o povijesti Vojne krajine, a zagrebački o povijesti svoga grada?", pita Agičić. Pri tomu kaže kako ne misli da bi se odmah morali mijenjati svi udžbenici, jer Hrvatska nije dovoljno bogata da si to priušti. Glede udžbenika povijesti koji su u javnosti često predstavljani crnim bojama smatra da nije sve tako mračno. "Postoje, a postojali su i prije 2000. udžbenici povijesti koji su u međunarodnim istraživanjima ocijenjeni vrlo povoljno, unatoč tomu što su napisani prema nastavnom programu koji je izrazito loš. Još važnije, te udžbenike povoljno ocjenjuju naši profesori i učitelji povijesti te ih izvrsno prihvaćaju učenici", napomenuo je. Smatra kako djeca mogu početi učiti o prošlosti već u najranijoj dobi. "Vidio sam britanske knjige koje se obraćaju najmlađima, djeci predškolske dobi. To se radi uglavnom kroz igru i priče. Kod nas se uobičajilo da se predmet povijesti počinje učiti u petom razredu osnovne škole", izjavio je Agičić, dodavši kako bi povijesni sadržaji trebali biti sastavni dio razredne nastave. (Hina) mc

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙