FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

EFZ:POSLIJEDIPLOMSKI STUDIJ 'UPRAVLJANJE MARKETINŠKOM KOMUNIKACIJOM'

ZAGREB, 8. prosinca 2003. (Hina) - Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu pokrenuo je novi specijalistički poslijediplomski studij "Upravljanje marketinškom komunikacijom", koji će se izvoditi u suradnji sa sveučilištima u Luganu, Ljubljani, Mariboru i Sarajevu.
Sveučilište ZAGREB, 8. prosinca 2003. (Hina) - Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu pokrenuo je novi specijalistički poslijediplomski studij "Upravljanje marketinškom komunikacijom", koji će se izvoditi u suradnji sa sveučilištima u Luganu, Ljubljani, Mariboru i Sarajevu.#L# Cilj ovog studija, ističu na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu (EFZ), je integriranje svih oblika i instrumenata marketinga kroz integriranu marketinšku komunikaciju u cjelovitu sliku ciljnog imidža države, poduzeća, proizvoda, usluga i sl. Poslijediplomski studij 'Upravljanje marketinškom komunikacijom' obuhvaća područja poput marketinga menadžmenta, ponašanje potrošača i poslovnih klijenata, upravljanje markom proizvoda, upravljanje odnosima s javnošću, interaktivnom komunikacijom i oglašavanjem te ostalim oblicima marketinške komunikacije, i dr. Uz desetak hrvatskih profesora te profesora s partnerskih sveučilišta, taj će poslijediplomski studij ugostiti i predavače sa brojnih svjetskih sveučilišta, primjerice iz SAD-a, Italije, Švicarske i Australije. Poslijediplomski studij 'Upravljanje marketinškom komunikacijom' traje četiri semestra. (Hina) rub ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙