ZAGREB, 2. prosinca (Hina) - Tvrtka Coca Cola Beverages Hrvatska i zagrebački Ekonomski fakultet potpisali su danas Ugovor o poslovnoj suradnji kojim se uz dugoročno strateško partnerstvo predviđa i opremanje dvorane za
poslijediplomski studij marketinga te sponzoriranje MBA studija Ekonomskog fakulteta.
ZAGREB, 2. prosinca (Hina) - Tvrtka Coca Cola Beverages Hrvatska i
zagrebački Ekonomski fakultet potpisali su danas Ugovor o poslovnoj
suradnji kojim se uz dugoročno strateško partnerstvo predviđa i
opremanje dvorane za poslijediplomski studij marketinga te
sponzoriranje MBA studija Ekonomskog fakulteta.#L#
Ugovor su na Ekonomskom fakultetu potpisali njegov dekan Ivan
Lovrinović te predsjednik Uprave Coca Cola Beverages Hrvatska Bruno
Filipi, pri čemu su istaknuli važnost takvog ugovora za jače
povezivanje hrvatskog gospodarstva i znanosti.
Filipi je dodao i da ugovor podrazumijeva puno više od opremanja jedne
dvorane te da će Coca Cola Hrvatska ubuduće nastojati što više
sudjelovati u svim oblicima studija na Ekonomskom fakultetu, od
dodiplomskog i poslijediplomskog do MBA studija. Pri tome je kazao i
da se uskoro mogu očekivati studenti tog fakulteta na stručnoj praksi
u Coca Coli, kao i da će njihovi menadžeri biti predavači na nekom od
studija. Posebno je naglasio kako vjeruje da je MBA studij na
Ekonomskom fakultetu jedan od najboljih u Hrvatskoj te da ga i šira
društvena i gospodarska zajednica treba više podržati.
Uručujući zahvalnicu Filipiju u ime profesora i osam tisuća studenata
dekan Ekonomskog fakulteta Lovrinović istaknuo je da se time ugovorom
fakultet više povezuje sa gospodarstvom, što je do sada, kako je
ocijenio, bilo loše. Studentima i profesorima treba više prakse i
izlaska iz kabineta nego do sada, a ugovor sa Coca Colom to će im i
omogućiti.
Na 16 studija/katedri zagrebačkog Ekonomskog fakulteta (koji ove
godine obilježava 83. obljetnicu) školuje se osam tisuća studenata, a
predaje im više od 160 profesora i stručnih suradnika. Prije 12 godina
pokrenut je i poslijediplomski studij Poslovnog upravljanja odnosno
MBA (Master of Business Administration) studij, koji ima međunarodni
karakter i na kojemu uz domaće predaju i brojni inozemni stručnjaci. U
dvije godine polaznici MBA studija imaju 18 kolegija, a cijena je
9.500 eura.
(Hina) tam ds