FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TURISTIČKA HRVATSKA SE USPJEŠNO PREDSTAVILA U NEW YORKU

WASHINGTON/NEW YORK, 4. prosinca (Hina) - Hrvatska se u četvrtak u New Yorku predstavila kao jedna od najboljih turističkih destinacija na Sredozemlju s ciljem da povrati dio Amerikanaca koji su prije rata posjećivali Hrvatsku, i sada se sve više vraćaju.
WASHINGTON/NEW YORK, 4. prosinca (Hina) - Hrvatska se u četvrtak u New Yorku predstavila kao jedna od najboljih turističkih destinacija na Sredozemlju s ciljem da povrati dio Amerikanaca koji su prije rata posjećivali Hrvatsku, i sada se sve više vraćaju.#L# European Travel Commission, čije su članice 33 europske zemlje među kojima i Hrvatska, organizirala je u četvrtak u New Yorku promidžbeno predstavljanje američkim medijima. Susretu je nazočilo 125 novinara iz poznatih američkih medija uglavnom specijaliziranih za turizam. "Hrvatskoj ide sjajno", rekla je u razgovoru za Hinu predstavnica Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u New Yorku, Nena Komarica. "Do sada se 60 novinara interesiralo za Hrvatsku i očekujemo da će nakon ovoga skupa objaviti članke o Hrvatskoj što će biti izvanredna promocija naše zemlje kao turističke destinacije". HTZ će za tridesetak novinara na proljeće sljedeće godine organizirati putovanje u Hrvatsku kako bi se na licu mjesta mogli upoznati s turističkim prednostima zemlje. Interes je bio toliki da je promidžbene materijale dijelila i hrvatska ministrica Pave Župan Rusković koja boravi u posjetu Sjedinjenim Državama kako bi potaknula povratak američkih turista u Hrvatsku. Najbolje predratne turističke godine 1990. u Hrvatsku je putovalo oko 250.000 Amerikanaca. Agresija na Hrvatsku i ratovi na Balkanu odvratili su Amerikance od Hrvatske koja se sada bori da ih ponovno pridobije. "Naš cilj je vratiti dio predratne brojke i promovirati Hrvatsku kao sigurnu zemlju i jednu od najboljih destinacija na Mediteranu", rekla je Komarica. Napori HTZ-a su se već uvelike isplatili s 76.000 američkih turista koji će do kraja godine boraviti u Hrvatskoj ostvarivši 190.000 noćenja. Hrvatska je jedina sredozemna zemlja koja bilježi povećanje od 8 posto dolazaka američkih turista, dok druge zemlje poput Italije i Španjolske bilježe značajan pad. Hrvatska, međutim, želi znatno veći dio od 13 milijuna Amerikanaca koji godišnje putuju u Europu. U ovoj sezoni Hrvatska je postigla značajne uspjehe na američkom tržištu. Američki magazin za visokoplatežnu klijentelu Travel and Leisure proglasio je Hrvatsku u rujnu za najpopularniju destinaciju Europe. Conde Nast Magazine i Successful Meeting Magazine uvrstio je Hrvatsku u 10 najzanimljivijih destinacija novoga milenija, a časopis za organizaciju poslovnih konferencija Meeting and Incentive izabrao je Zagreb među 10 svjetskih gradova najboljih za konferencije. Među promidžbene uspjehe Hrvatske ubraja se i snimka o Dubrovniku na kanalu WCBS 2, emisija o Jadranu na E-Entertainment kanalu te spotovi o Hrvatskoj koje je na WCBS-u vidjelo 5,8 milijuna američkih kućanstava. Niz najutjecajnijih američkih listova poput The New York Timesa, The Washington Posta i Los Angeles Timesa besplatno je objavilo članke o Hrvatskoj čija je ukupna procijenjena vrijednost oko 5.200.000 dolara. Buking za sljedeću godinu ide odlično, kazala je Komarica. Samo dva nova jaka turoperatora Grand Circle i Vantage Travel Deluxe, koji su ove godine uključeni na popis od 40 američkih turoperatora koji nude Hrvatsku, do sada je zabilježilo oko 9.000 predbilježbi. (Hina) sl rb

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙