FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HUH: KVALITETA I CIJENA HRVATSKIH HOTELSKIH USLUGA SU URAVNOTEŽENE

ZAGREB, 28. studenoga (Hina) - Trenutna kvaliteta i cijena hrvatskih hotelskih usluga su uravnotežene i zadovoljavajuće s obzirom na korist gostiju, a svako daljnje podizanje cijena iznad 2 do 3 posto i bez ulaganja u kvalitetu usluga značit će smanjenje konkurentnosti hrvatskog hotelijerstva i turizma općenito na međunarodnom tržištu.
ZAGREB, 28. studenoga (Hina) - Trenutna kvaliteta i cijena hrvatskih hotelskih usluga su uravnotežene i zadovoljavajuće s obzirom na korist gostiju, a svako daljnje podizanje cijena iznad 2 do 3 posto i bez ulaganja u kvalitetu usluga značit će smanjenje konkurentnosti hrvatskog hotelijerstva i turizma općenito na međunarodnom tržištu.#L# Ocjena je to novoizabranog predsjednika Hrvatske udruge hotelijera i restoratera (HUH) Franca Palme (predsjednik Uprave porečkog Rivijera Holdinga), izrečena u sklopu današnjeg radnog dijela sinoć otvorenog VII. kongresa te udruge u zagrebačkom Hotelu Sheraton. Glavna tema kongresa je "Kvaliteta i cijena hotelskih usluga", u okviru koje su 200-ak okupljenih hotelijera raspravljali i o konkurentskim prednostima hrvatskog turizma. Palma je kazao da su odnos kvalitete i cijena hotelskih usluga u Hrvatskoj zadovoljavajući i u odnosu na mediteranske zemlje, te da je cilj hrvatskog hotelijerstva podići cijene sa sadašnjih prosječnih 35 na 50 eura za polupansion. No, to će, kaže, zahtijevati dodatne investicije u obnovu i opremanje objekata, u kadrove i kreiranje novih proizvoda. Procjenjuje i da će za takav "skok" sa sadašnje pozicije trebati pet do deset godina, pri čemu dodaje da je zbog prilagođavanja trendovima održanje i povećanje kvalitete u hotelijerstvu i turizmu kontinuirani proces koji nema vremensko ograničenje. U vezi toga Palma naglašava i neravnopravnu borbu hrvatskih hotelijera sa onima iz konkurentskih zemalja, koji sa sličnim cijenama i ponudom više zarađuju jer imaju nižu stopu PDV-a, u prosjeku 6 do 7 posto. Za povećanje konkurentnosti hrvatskog turizma kaže da su uz reduciranu stopu PDV-a potrebne i druge "povoljnije" državne mjere (vezane za kamatne stope, tečaj, zakonske okvire i drugo), kao i bolja organiziranost hrvatske poljoprivredne i druge proizvodnje. Naglašava i da su hrvatski proizvodi, posebno hrana, kvalitetni i potrebni hotelijerstvu, ali da su cijenom nabave još uvijek previsoke. Dragan Magaš sa opatijskog Fakulteta za turistički i hotelski menadžment naglasio je pak da je za postizanje veće konkurentnosti potrebna veća suradnja hotelijera i drugih turističkih tvrtki sa svima ostalima uključenim u turizam, od državnih institucija do lokalnih uprava u turističkim mjestima. Jedino svi zajedno mogu razviti turistički proizvod koji će kvalitetom i cijenom zadovoljiti goste, što je i najvažniji zadatak turizma. Ovogodišnji kongres HUH-a održava se pod pokroviteljstvom hrvatskog predsjednika Stjepana Mesića i Ministarstva turizma, a završava večeras tradicionalnim Balom hotelijera u Hotelu Sheraton. (Hina) tam ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙