FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HRVATSKA SVE PRISUTNIJA U ORGANIZACIJI KONGRESA I SKUPOVA

ZAGREB, 25. studenoga (Hina) - Organizacijom 930 kongresa, poslovnih skupova, nagradnih i poticajnih putovanja, Hrvatska je ove godine postigla 10 posto bolje rezultate nego lani, a takav se trend može očekivati i idućih godina, rečeno je danas na seminaru u Zagrebu.
ZAGREB, 25. studenoga (Hina) - Organizacijom 930 kongresa, poslovnih skupova, nagradnih i poticajnih putovanja, Hrvatska je ove godine postigla 10 posto bolje rezultate nego lani, a takav se trend može očekivati i idućih godina, rečeno je danas na seminaru u Zagrebu.#L# Obzirom na porast zanimanja za održavanjem kongresa u Hrvatskoj, posebno iz europskih zemalja iz kojih dolazi 80 posto poslovnih gostiju, Hrvatskoj je, najbolje u Zagrebu, hitno potreban najmanje jedan veliki kongresni centar, kojega za sada nema. Poručio je to hrvatskim turističkim djelatnicima, okupljenima u Zagrebu na seminaru "Globalni trendovi kongresne i insentiv djelatnosti na međunarodnom tržištu", jedan od vodećih svjetskih stručnjaka s tog područja Paul Flackett. Seminar je organizirao Hrvatski kongresni i insentiv ured (koji djeluje pri Hrvatskoj turističkoj zajednici-HTZ). Direktor Ureda Nikola Račić, predstavljajući Flacketta, kazao da je to osoba koja svakodnevno kontaktira sa više od 10.000 izvršnih direktora najjačih svjetskih korporacija te da je između ostaloga bio i direktor najznačajnije Svjetske kongresne burze IMEX u Frankfurtu. Iznoseći podatke o svjetskoj kongresnoj industriji za prošlu godinu, Flackett je kazao da je u svijetu održano 1,5 posto više kongresa nego 2001., kao i da su sve svjetske regije (od SAD-a, Afrike, Azije, Europe do Australije) zabilježile povećanja u tom segmentu. Naglasio je i da među svjetskim državama u tome prednjače SAD, Francuska, Velika Britanija te Njemačka i Italija, dok su među gradovima vodeći Pariz, Bruxelles, London, Beč i Singapur. Zagreb je među europskim gradovima na 75. mjestu, što je, kako ocjenjuje Flackett, obzirom na njegove trenutne kapacitete, "vrlo perspektivan" rezultat. Posebno se osvrnuo i na porast u segmentu insentiv putovanja (nagradna i poticajna putovanja), koja posredstvom agencija organiziraju tvrtke za svoje zaposlenike i klijente s ciljem poboljšanja prodaje svojih proizvoda i općenito postizanja boljih poslovnih rezultata. Podaci, kaže Flackett, pokazuju da takve tvrtke ostvaruju i do 10 posto veću zaradu od onih koji takva putovanja ne organiziraju, a najčešći "korisnici" insentiv putovanja su osiguravajuće, informatičke, medicinske, prehrambene i financijske tvrtke. Najčešće se putuje na sajmove i druge stručne izložbe, za koje Flackett napominje da bilježe najveći porast posjeta u segmentu insentiv putovanja. Za Hrvatsku je pak dodao da se organizacijom 43 velika kongresa međunarodnih organizacija u 2002. svrstala među perspektivnija svjetska kongresna tržišta, među kojima su još i Južna Afrika, Australija, Kuba, Island, Peru i Fiji. (Hina) tam db

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙