OPATIJA, 25. listopada (Hina) - Na završnoj večeri festivala marketinške struke FESTO i EVENTUM 2003. večeras su u Opatiji dodijeljene nagrade FESTO-a za najbolje radove hrvatskih reklamnih agencija i EVENTUM-a za najbolje "event
marketing projekte".
OPATIJA, 25. listopada (Hina) - Na završnoj večeri festivala
marketinške struke FESTO i EVENTUM 2003. večeras su u Opatiji
dodijeljene nagrade FESTO-a za najbolje radove hrvatskih reklamnih
agencija i EVENTUM-a za najbolje "event marketing projekte". #L#
Na oba festivala prijavljeno je oko 400 radova u 20 kategorija.
Grand prix festivala FESTO i nagradu "Zlatno zvono" za najbolji TV
spot dobila je agencija BBDO iz Zagreba za TV spot "Alisa u zemlji
čudesa".
Ista je agencija dobila i "Zlatno zvono" za cjelovitu kampanju pod
nazivom "Trgovanje ljudima."
Nagradu "Veliko zvono" i naslov "agencije godine" ponijela je
agencija BRUKETA & ŽINIĆ.
Ista agencija dobila je "Zlatna zvona" za najbolji novinski oglas
pod nazivom "Sretan Uskrs", za najbolje sredstvo izravnog
komuniciranja pod naslovom "Bon appetit" te za najbolji
interaktivni medij naziva "Juicy fruits".
Nagrade "Zlatno zvono" još su dodijeljene - agenciji LOWE DIGITEL
za najbolju seriju TV spotova pod nazivom "Tko to zove, Cijena
blagdanima, Poziv na čekanju, Izbori, Halo plus", za najbolji
vanjski oglas pod nazivom "Hoću Internet - čizma" te za najbolju
seriju vanjskih oglasa "Restaurant Blu - lignja, riba, školjka".
Agencija EURO RSCG NEW EUROPE ZAGREB nagrađena je za seriju
novinskih oglasa "Margo", a Radio 101 iz Zagreba za seriju radio
spotova "Serija spotova za Ministarstvo vanjskih poslova."
"Srebrno zvono" za cjelovitu kampanju "Više od Interneta" dobila je
agencija LOWE DIGITEL, a dodijeljeno je još 27 nagrada "Mala zvona"
te pet autorskih nagrada.
U sklopu EVENTUM-a prva nagrada za medijski projekt pripala je
"eventu" "Top stipendija za top studente" agencije Apriori
komunikacije.
U kategoriji "event projekta" od javnog značaja najbolja je
proglašena "Noć gutača reklama" agencije EURO RSCG New Europe, a u
kategoriji "komercijalnih eventa" "Otvorenje robne kuće City
Centar Varteks" agencije Jupiter.
Najbolji "event" u području kulture je "Međunarodni festival
Organum Histriae" agencije Lifestyle-Umag.
U području turizma najbolji je "event" "Frankreichfest 2003.,
Dusseldorf" prijavitelja Destination Dusseldorf Schlieter &
Friends, a najbolji "gradski event" je "Špancirfest" Turističke
zajednice Varaždina.
Najbolja "međunarodna event - marketing kampanja" je "Kandidatura
grada Rijeke za Mediteranske igre 2009." agencije McCann Erikson
Croatia, a najbolji "event" u kategoriji sponzorstva su VIPnet-ovi
"Turniri u odbojci na pijesku-VIPme tour 2003."
Posebne nagrade EVENTUM-a dobili su Akademija likovnih umjetnosti
u Zagrebu, Radio 101, TBWA/Zagreb, Lura d.d. i T.D. Zrinjevac.
(Hina) hšu sp