ZAGREB, 28. veljače (Hina) - Promotivne poruke i spotovi o hrvatskom turizmu pod sloganom "Mediteran kakav je nekad bio" od 1. ožujka do 2. studenoga ove godine emitirat će se u programima TV postaje CNN, a do 30. lipnja i u sklopu
sportskog TV kanala Eurosport, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).
ZAGREB, 28. veljače (Hina) - Promotivne poruke i spotovi o
hrvatskom turizmu pod sloganom "Mediteran kakav je nekad bio" od 1.
ožujka do 2. studenoga ove godine emitirat će se u programima TV
postaje CNN, a do 30. lipnja i u sklopu sportskog TV kanala
Eurosport, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice
(HTZ).#L#
Spotovi i poruke koje će se emitirati na CNN-u i Eurosportu Hrvatsku
predstavljaju kao mediteransku destinaciju, sačuvane kulturne i
prirodne baštine, a nastavak su reklamne kampanje na tim TV
postajama započete prije dvije godine.
Na CNN-u će se tako poruke emitirati 1.100 puta, od čega je 546
spotova u trajanju od 30 sekundi te 554 vinjeta u sklopu
komercijalnog programa Sights & Sounds (Slikom i zvukom) u trajanju
od po 30 i 60 sekundi.
Na sportskom TV kanalu Eurosport prikazivanje promotivnih spotova
hrvatskog turizma na četiri jezika (engleskom, njemačkom,
francuskom i nizozemskom) počelo je 1. veljače, a do 30. lipnja
emitirat će se ukupno 1.160 puta. Od toga, u udarnim terminima
emitirat će se 310 spotova u trajanju od 30 sekundi, dok će se još
850 spotova prikazati u sklopu vijesti na tome kanalu (Eurosport
news).
Poruke HTZ-a na Eurosportu su prikazivane i u sklopu specijalnih
priloga o skijašima Janici i Ivici Kosteliću početkom veljače.
Programe TV postaje CNN s područja Europe, Bliskog istoka i
sjeverne Afrike dnevno prati više od 80 milijuna gledatelja, dok
sportski kanal Eurosport svakodnevno gleda više od 30 milijuna
ljudi.
(Hina) tam ds