PULA, 26. veljače (Hina) - Predstavnici Turističke zajednice grada Pule, općine Medulin i pulskog "Arenaturista" na današnjoj su konferenciji za novinare izvijestili kako su u prošloj godini zajednički promovirali Pulu i Medulin, kao
jedinstvenu turističku destinaciju, za što je utrošeno više od 1,4 milijuna kuna na oglašavanje te 375 tisuća kuna na sajmove.
PULA, 26. veljače (Hina) - Predstavnici Turističke zajednice grada
Pule, općine Medulin i pulskog "Arenaturista" na današnjoj su
konferenciji za novinare izvijestili kako su u prošloj godini
zajednički promovirali Pulu i Medulin, kao jedinstvenu turističku
destinaciju, za što je utrošeno više od 1,4 milijuna kuna na
oglašavanje te 375 tisuća kuna na sajmove.#L#
Oglašavalo se u osam zemalja, a Pula i Medulin kao zajednička
destinacija predstavljeni i na 13 sajmova diljem Europe.
Iako će se u pripremu ovogodišnje turističke sezone izdvojiti manje
sredstava nego lani, direktorica Turističke zajednice Istarske
županije Sanja Cinkopan najavila je kako se priprema i
desetominutni promidžbeni film o pulskoj i medulinskoj rivijeri.
Među većim istarskim hotelsko-turističkim kućama "Arenaturist" je
lani zabilježila najveći pad noćenja, ali to predstavnike ove
tvrtke očito pretjerano ne brine jer je došlo do potpune promjene
strukture gostiju. Kako je rekao marketing manager Gaetano
Bandolin znatno je povećan broj dolazaka iz zapadno europskih
zemalja te broj individualnih rezervacija.
Arenaturist trenutačno bilježi stoposto veći booking nego u istom
lanjskom razdoblju, iako situacija na turističkom tržištu nije
dobra jer je došlo do svojevrsnog zaustavljanja bookinga u
očekivanju raspleta iračke krize", istaknuo je Bandolin dodavši
kako upravo iz tog razloga Italija bilježi 25 posto a Španjolska čak
30 posto manji booking.
(Hina) dspo ds