FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PROMOTIVNE AKTIVNOSTI PULSKE I MEDULINSKE RIVIJERE

PULA, 26. veljače (Hina) - Predstavnici Turističke zajednice grada Pule, općine Medulin i pulskog "Arenaturista" na današnjoj su konferenciji za novinare izvijestili kako su u prošloj godini zajednički promovirali Pulu i Medulin, kao jedinstvenu turističku destinaciju, za što je utrošeno više od 1,4 milijuna kuna na oglašavanje te 375 tisuća kuna na sajmove.
PULA, 26. veljače (Hina) - Predstavnici Turističke zajednice grada Pule, općine Medulin i pulskog "Arenaturista" na današnjoj su konferenciji za novinare izvijestili kako su u prošloj godini zajednički promovirali Pulu i Medulin, kao jedinstvenu turističku destinaciju, za što je utrošeno više od 1,4 milijuna kuna na oglašavanje te 375 tisuća kuna na sajmove.#L# Oglašavalo se u osam zemalja, a Pula i Medulin kao zajednička destinacija predstavljeni i na 13 sajmova diljem Europe. Iako će se u pripremu ovogodišnje turističke sezone izdvojiti manje sredstava nego lani, direktorica Turističke zajednice Istarske županije Sanja Cinkopan najavila je kako se priprema i desetominutni promidžbeni film o pulskoj i medulinskoj rivijeri. Među većim istarskim hotelsko-turističkim kućama "Arenaturist" je lani zabilježila najveći pad noćenja, ali to predstavnike ove tvrtke očito pretjerano ne brine jer je došlo do potpune promjene strukture gostiju. Kako je rekao marketing manager Gaetano Bandolin znatno je povećan broj dolazaka iz zapadno europskih zemalja te broj individualnih rezervacija. Arenaturist trenutačno bilježi stoposto veći booking nego u istom lanjskom razdoblju, iako situacija na turističkom tržištu nije dobra jer je došlo do svojevrsnog zaustavljanja bookinga u očekivanju raspleta iračke krize", istaknuo je Bandolin dodavši kako upravo iz tog razloga Italija bilježi 25 posto a Španjolska čak 30 posto manji booking. (Hina) dspo ds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙