FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

NJEMAČKI TOUROPERATERI OPREZNI U PREDVIĐANJIMA ZA SEZONU 2003.

MUENCHEN, 16. veljače (Hina) ? Njemački touroperatori, iako oprezni zbog nastavka gospodarske recesije u njihovoj zemlji i prijetnje ratom u Iraku, zadovoljni su početnim bookingom za 2003. za većinu inozemnih destinacija, pa tako i Hrvatsku, doznaje se u nedjelju na Muenchenskom turističkom sajmu.
MUENCHEN, 16. veljače (Hina) ? Njemački touroperatori, iako oprezni zbog nastavka gospodarske recesije u njihovoj zemlji i prijetnje ratom u Iraku, zadovoljni su početnim bookingom za 2003. za većinu inozemnih destinacija, pa tako i Hrvatsku, doznaje se u nedjelju na Muenchenskom turističkom sajmu. #L# Dosadašnji je booking na prošlogodišnjoj razini a stručnjaci procjenjuju da bi Hrvatska, uz Tursku, Italiju i Bugarsku, po broju gostiju s njemačkog tržišta mogla ponoviti prošlogodisnje dobre rezultate ili ih cak premašiti. Kad je riječ o Hrvatskoj, gotovo svi važniji njemački touroperateri povećali su za ovu godinu zakup kapaciteta, kako smještajnih, tako i onih na brodovima i u zrakoplovima. Prema informacijama na Međunarodnom turističkom sajmu CBR 2003., otvorenom u subotu u glavnome gradu Bavarske, na njemačkom tržištu ove godine, uz navedene zemlje, dobro stoje Španjolska, Austrija, Grčka te daleke destinacije poput Južnoafričke Republike, Kariba i Kube. Iako su prošle godine zbog štednje i terorizma ukupna putovanja Nijemaca u inozemstvo smanjena za oko 30 posto, Njemačka ipak ostaje vodeće svjetsko turističko tržište, s kojega godišnje na odmor putuje oko 70 posto stanovništva (od ukupnih 83 milijuna). Ove godien, po prvim istraživanjima hamburškog Instituta za turizam, gotovo 50 posto Nijemaca planira putovati u inozemstvo, ali nastvalja se i prošlogodišnji trend prema kojemu se od ukupnih putnika njih 30 posto odlučilo za odmor u svojoj zemlji. Glavni motivi Nijemaca za putovanja u ovoj godini, kako se ističe na CBR-u, bit će ponajprije sigurnost destinacije, kvaliteta i sadržaj turističke ponude, konkurentnost cijena te ekološki očuvano okruženje, a upravo su to elementi na kojima Hrvatska temelji svoju ponudu. Upravo iz tih razloga Hrvatska može biti optimistična u vezi ovogodišnjeg dolaska Nijemaca, pojašnjava hrvatski generalni konzul u Munechenu Zvonko Plećaš. Konzul Plećaš napominje pritom da je u Njemackoj "aktivno" 80 turističkih zemalja koje će se ove godine boriti za svakoga gosta ne bi li nadoknadili prošlogodišnje gubitke. Činit će to povećanim aktivnostima i ulaganjima u promociju. Međutim, po ovogodišnjim ulaganjima u promociju na njemačkom tržištu od oko 700 tisuća eura Hrvatska "zaostaje" za konkurentima kao što su Turska i Španjolska koje ulažu više od 10 milijuna eura. No, zaključio je Plećaš, niti jedna reklama, ma kako skupa i prodorna bila, ne može nadomjestiti sigurnost, blizinu i kvalitetu same destinacije. (Hina) tam rt

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙