"Očito očaran vlastitom hrabrošću demonstriranom 'performansom' priređenim u znak protesta što je nešto ranije hrvatska policija zabranila ulazak u Hrvatsku košarkašu Milanu Guroviću zbog uočljive tetovaže D. Mihailovića na mišici, Vranešević je odmah po povratku u Srbiju objeručke prihvatio rolu svesrpske zvijezde. Državna televizija se, ruku pod ruku sa petparačkim medijima, pobrinula da širokom auditoriju predstavi veličinu i 'žrtvu' novog srpskog junaka i još više njegovu spremnost da podvig ponovi. 'Presuda je unaprijed donesena', 'Mi smo žrtvena janjad', 'Zna se kako može biti Srbinu u stranoj zemlji u zatvoru okruženom Hrvatima i Šiptarima', samo je dio iz bilježaka ovog neodgojenog studenta koji je zloupotrijebio ekskurziju budućih arhitekata koji su došli s namjerom da u Zagrebu vide Picassovu izložbu", primjećuje list.
"Iako takav gest učvršćuje mit o srpskoj nekulturi, trenutno se može zanemariti necivilizacijsko 'pretpostavljanje' skeniranog portreta kontroverznog srpskog generala proslavljenom Picassu. Na stranu i činjenica što je Vranešević bez upozorenja izložio poruzi nekoliko stotina svojih kolega. Međutim, iz korpusa, reklo bi se lošeg kućnog odgoja, proizlazi i pitanje odakle Vraneševiću pravo da na tako bizaran način dovodi u pitanje mukom liberaliziranu viznu politiku između Srbije i Hrvatske? Da li on i oni koji ga tako svesrdno produciraju znaju da se taj loše postavljeni 'performans' može kao bumerang vratiti onima koji bi u Hrvatsku bez zadnjih namjera, onako kako na svim meridijanima častan čovjek ide u goste?", pita dnevnik "Danas" u redakcijskom komentaru.