Odbor je na prošloj sjednici zaključio kako bi najbolje stečajno rješenje bilo da najveći vjerovnik, država, postane vlasnikom pogona u Martinšćici te da se manji pogon u Vranjicu i dok 11 prodaju, a novcem od prodaje doka bili bi namireni svi založni vjerovnici osim države.
S više desetaka milijuna dolara zajmova i jamstava država je, preko Ministarstva financija i Hrvatske banke za obnovu i razvoj, najveći vjerovnik toga brodogradilišta u stečaju, a da se ono postane državnim vlasnikom Odboru su predložili predstavnici HBOR-a.
U ime sindikalne podružnice u "V. Lencu" Bačinović je potpredsjednika Vlade Hebranga u pismu zamolio da "na osnovi svoje dužnosti i osobnim autoritetom poduzme sve što je u vašoj moći da bi se završila agonija brodogradilišta".
U pismu se navodi da je "završetak stečaja u višestruku interesu, ponajprije radnika, ali i cijele zajednice" te da "stručne analize pokazuju da je Hrvatskoj potrebno remontno brodogradilište koje ima sve resurse za specijalizirani remont i izgradnju platforma".