CAT II će omogućiti slijetanje zrakoplova u uvjetima smanjene vidljivosti, odnosno horizontalne vidljivosti od 550 do 350 metara te 30 do 60 metara vertikalne vidljivosti, rekao je Moštak.
Zračna luka Zagreba time će ponovno funkcionirati u kategoriji dva, koju je imala prije požara u kolovozu, kada je izgorio dio sustava za navođenje slijetanja u uvjetima smanjene vidljivosti.
Zbog tog oštećenja izazvanog požarom, Zračna luka Zagreb je, više od mjesec dana, do 8. listopada radila s tzv. CAT I, koji zrakoplovima nije mogao omogućiti slijetanje u uvjetima velike magle.
Zračna luka Zagreb zato je gotovo cijeli ovaj tjedan, od ponedjeljka do petka imala problema s maglom i zrakoplovi u nisu mogli sletjeti ni poletjeti. Kašnjena zrakoplova zbog toga su jučer ujutro dosegla čak i četiri i pol sata.
Jutros nije bilo magle, tako da CAT II nije trebao biti korišten, i zračni promet se odvija redovito, rekao je Moštak.
U Zračnoj luci Zagreb u studenome planiraju uvesti kategoriju III B, koja bi konačno trebala riješiti probleme smanjene vidljivosti, jer omogućava slijetanje u u uvjetima guste magle.