Izloženo je 70 plakata nastalih u razdoblju od 1906. do 2003. na kojima su i autorski potpisi značajnih imena hrvatske likovne umjetnosti kao što su Menci Klement Crnčić, Ljubo Babić, Atelijer TRI, Pavao Gavranić, Edo Murtić, Bojan Stranić, Boris Bućan i Boris Ljubičić.
Vesna Kedmenec Križić odabrala je radove i napisala predgovor katalogu koji prati izložbu, a likovni postav izložbe potpisuje Mario Beusan.
Glavnina postava je iz fundusa Kabineta grafike dopunjenoga ostvarenjima iz Grafičke zbirke Nacionalne i sveučilišne knjižnice, Hrvatskoga sportskog muzeja, Muzeja za umjetnost i obrt, Hrvatskoga povijesnog muzeja te privatnih zbirka.
Iako značajno reducirana od planirane izložbe, koja je bila zamišljena kao središnja manifestacija uz i prethodnica Ljetnim olimpijskim igrama u Ateni, odabrani radovi ipak predstavljaju najvažnija ostvarenja sportskoga plakata u Hrvatskoj, istaknula je ravnateljica Kabineta grafike HAZU Slavica Marković.
Planirana izložba trebala je biti, među ostalim, popraćena i samostalnom izložbom vrsnoga majstora plakata i velikoga sportaša te donatora Kabinetu grafike Bojana Stranića, podsjetila je Marković. Ali, dodala je, gotova koncepcija izložbe i njezine potpuno dovršene dionice trebalo je prilagoditi raspoloživim sredstvima koja su osigurali Ministarstvo kulture i Gradski ured za kulturu.
Umjesto samostalne izložbe ipak jedan rad Bojana Stranića resi naslovnicu kataloga - riječ je o plakatu iz 1965. za Europski atletski cup održan u Zagrebu.
Izložbi koja se može razgledati do kraja listopada istodobno je, kako je to u predgovoru katalogu napisala Vesna Kedmenec Križić, prilog kompleksnomu području kulturne povijesti naše sredine gdje se međusobno dopunjavaju dokumentarno, sociološko, političko i komunikacijsko značenja sportskoga plakata kao autentičnoga medija urbane kulture.