ZAGREB, 16. rujna 2004. (Hina) - Nedavna propast praške turističkeagencije Globtour ostavio je turiste napuštene na udaljenimodredištima, klijente koji su platili putovanja na koja nikada nećepoći, dugove kod hrvatskih hotelijera koji
iznosi između 300.000 i500.000 eura, te uzdrmala povjerenje potrošača u sektor pružanjaturističkih usluga, piše Prague Post u četvrtak.
ZAGREB, 16. rujna 2004. (Hina) - Nedavna propast praške turističke
agencije Globtour ostavio je turiste napuštene na udaljenim odredištima,
klijente koji su platili putovanja na koja nikada neće poći, dugove kod
hrvatskih hotelijera koji iznosi između 300.000 i 500.000 eura, te uzdrmala
povjerenje potrošača u sektor pružanja turističkih usluga, piše Prague Post u
četvrtak.Još uvijek nije jasno što je prouzročilo propast jedne od najvećih
turističkih agencija u Češkoj, piše list i navodi da su češki mediji, kao i
njegov osiguravatelj, slom češkog Globtoura pripisali izostanku ulaganja od
strane matične agencije, Globtoura Slovenija, dok slovenski Globtour odbacuje
svaku odgovornost optužujući za slom agencije loše upravljanje u Pragu. Po
češkom zakonu matična tvrtka nije dužna intervenirati u slučaju financijskih
teškoća filijale, napominje list.
Propast češkog Globtoura uzdrmao je povjerenje čeških turista u
turističke agencije, a taj osjećaj dodatno je pojačala i objava stečaj još
četiri češke turističke agencije tijekom ljeta, piše list.