Istraga zbog "terorizma" povjerena je odjelu tužiteljstva zaduženom za iznimno važne slučajeve, rekao je.
Ministar je naglasio da su do trenutka eksplozija zrakoplovi, koji su bili u dobrom stanju, normalno funkcionirali, te da je posada zrakoplova radila u skladu s propisima.
Prema zapisima iz crnih kutija, eksplozije su uzrokovale gubitak tlaka u kabinama u roku od jedne sekunde.
U Tupoljevu 154 eksplozija se dogodila kod 25. reda sjedala, a u Tupoljevu 134 kod 19. reda.
Pad tlaka uzrokovao je raspad zrakoplova, odnosno odvajanje njihovih stražnjih dijelova, objasnio je Levitin.
Iz snimljenih razgovora u pilotskoj kabini Tupoljeva 154 doznalo se da je došlo do gubitka tlaka te da posada nije bila napadnuta niti da je bila riječ o otmici.
Signal za pomoć, odaslan iz tog zrakoplova, aktiviran je ili pritiskom na dugme u pilotskoj kabini ili prekidom napajanja. Signal, naglasio je Levitin, nije dokaz ni napada ni otmice.
Rušenje zrakoplova s 99 putnika i članova posade ruski mediji pripisuju dvjema putnicama čečenskog podrijetla.