Zagrebačka zračna luka već nekoliko godina uzastopno dočekuje milijuntog putnika, a čelni ljudi tvrtke procjenjuju da bi u 2005. milijuntog putnika mogli imati već u kolovozu.
U ovoj godini Zračna luka Zagreb imala je 9,3 posto veći porast prometa ukupnog broja putnika u odnosu na lani.
Veliki dio tog povećanja prometa putnika zahvaljuju nacionalnom zrakoplovnom prijevozniku Croatia Airlines koji je svojom cjenovnom politikom i visokom razinom usluge privukao mnogo novih putnika, kazano je.
Zahvaljujući se na uručenim certifikatima, glavni direktor Zračne luke Zagreb Boško Matković istaknuo je opredijeljenost uprave te tvrtke kvaliteti kao poslovnoj filozofiji koja treba pomoći u ostvarivanju razvojnih planova i projekata, te trajnom ispunjavanju interesa kupaca i korisnika njihovih usluga.
Zagrebačka zračna luka je tri i pol godine intenzivno radila na uspostavi integriranog sustava kvalitete sukladno sa zahtjevima međunarodnih normi ISO 9001:2000 za sustav kvalitete, te ISO 14001 za sustav kvalitete u upravljanju okolišem. Norma SA 8000:2001 za sustav socijalne odgovornosti još u fazi implementacije, kazano je na današnjoj svečanosti dodjele održanoj u zračnoj luci.
(Hina) xnz yds