Program te manifestacije, koju uz sponzorstvo 60-ak hrvatskih tvrtki organizira zagrebačka marketinška agencija "MD Unex Euro RSCG", najavljen je na današnjoj konferenciji za novinare u zagrebačkom Hotelu Opera.
Za razliku od prošlih godina "Noć gutača reklama 04" održat će se u Koncertnoj dvorani "Vatroslav Lisinski" i u Kineskom paviljonu na Zagrebačkom velesajmu, a organizatori, kako se čulo, očekuju više od prošlogodišnjih tri tisuće posjetitelja.
Nakon trosatne projekcije reklamnih spotova za publiku je priređen i bogati zabavni glazbeno-scenski program, u sklopu kojeg će Citrone Hrvatska (glavni ovogodišnji sponzor) dodijeliti nagradu za najbolji radio spot za Citroen.
Organizatori su napomenuli i da će dio prihoda od te manifestacije biti doniran SOS Dječjem selu Hrvatska, a podršku za organizaciju "Noći gutača reklama" dale su brojne hrvatske tvrtke te Hrvatska gospodarska komora.
Slične se manifestacije gotovo istodobno održavaju diljem Europe i svijeta, u organizaciji Svjetske mreže "Euro RSCG World Wide" (sjedišta u Parizu i New Yorku), a čijem se članstvu zagrebačka agencija Unex pridružila 2002. godine.
(Hina) xtam yds