FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

4. noć gutača reklama u Zagrebu 25. rujna

ZAGREB, 14. rujna 2004. (Hina) - Ovogodišnja, četvrta po redumanifestacija "Noć gutača reklama 04" ("Night of the Adeaters") održatće se u Zagrebu 25. rujna na dvije lokacije, a publici će bitipredstavljeno 300-ak reklamnih spotova za najrazličitije kategorijeproizvoda svih svjetskih reklamnih agencija, uključujući i hrvatske.
ZAGREB, 14. rujna 2004. (Hina) - Ovogodišnja, četvrta po redu manifestacija "Noć gutača reklama 04" ("Night of the Adeaters") održat će se u Zagrebu 25. rujna na dvije lokacije, a publici će biti predstavljeno 300-ak reklamnih spotova za najrazličitije kategorije proizvoda svih svjetskih reklamnih agencija, uključujući i hrvatske.

Program te manifestacije, koju uz sponzorstvo 60-ak hrvatskih tvrtki organizira zagrebačka marketinška agencija "MD Unex Euro RSCG", najavljen je na današnjoj konferenciji za novinare u zagrebačkom Hotelu Opera.

Za razliku od prošlih godina "Noć gutača reklama 04" održat će se u Koncertnoj dvorani "Vatroslav Lisinski" i u Kineskom paviljonu na Zagrebačkom velesajmu, a organizatori, kako se čulo, očekuju više od prošlogodišnjih tri tisuće posjetitelja.

Nakon trosatne projekcije reklamnih spotova za publiku je priređen i bogati zabavni glazbeno-scenski program, u sklopu kojeg će Citrone Hrvatska (glavni ovogodišnji sponzor) dodijeliti nagradu za najbolji radio spot za Citroen.

Organizatori su napomenuli i da će dio prihoda od te manifestacije biti doniran SOS Dječjem selu Hrvatska, a podršku za organizaciju "Noći gutača reklama" dale su brojne hrvatske tvrtke te Hrvatska gospodarska komora.

Slične se manifestacije gotovo istodobno održavaju diljem Europe i svijeta, u organizaciji Svjetske mreže "Euro RSCG World Wide" (sjedišta u Parizu i New Yorku), a čijem se članstvu zagrebačka agencija Unex pridružila 2002. godine.

(Hina) xtam yds

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙